فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد
فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری عوامل آتش سوزی عابر بانک‌ها در شهرستان‌های اهواز ، کارون و دشت آزادگان خبر داد.
کد خبر: ۶۳۹۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵ 06 August 2018

سردار حیدر عباس زاده از دستگیری عوامل آتش سوزی عابر بانک‌ها در شهرستان‌های اهواز ، کارون و دشت آزادگان خبر داد.

وی در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره آتش سوزی عابر بانک ها در نقاط مختلف شهرستان اهواز ، کارون و دشت آزادگان از اسفند ماه سال 96 تا پایان تیرماه 97 و ارسال مستندات آن به گروهک های تروریستی خارج از کشور و انتشار آن در شبکه های اجتماعی، دستورات لازم جهت دستگیری این عوامل ابلاغ شد.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: با بررسی جزئیات آتش سوزی توسط مأموران پلیس مشخص شد 2 راکب با یک دستگاه موتور سیکلت به صورت ناشناس اقدام به تخریب و آتش زدن عابر بانک ها می کردند و سپس از محل متواری می شدند.

سردار عباس زاده در ادامه افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با اقدامات اطلاعاتی و تلاش مستمر شبانه روزی، چهار عامل اصلی این شبکه وابسته به گروهک تروریستی را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی بیان کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات بعمل آمده به 16 فقره آتش زدن عابر بانک های سطح شهرستان های اهواز ، دشت آزادگان و کارون و ارسال مستندات آنها به خارج از کشور اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند، اظهار داشت: پلیس خوزستان هرگز اجازه جولان و سرکشی به افرادی که به هر نحو قصد برهم زدن نظم عمومی جامعه یا انجام اعمال مجرمانه را دارند نخواهد داد و با اینگونه افراد برخورد قاطع و قانونی می شود، ضمنا اشرافیت کامل بر مرتبطین با این شبکه وجود دارد و تحت رصد اطلاعاتی پلیس می باشند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار