مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان:
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: ضریب برخورداری خوزستان در حوزه راه روستایی سال گذشته 63 درصد بود که توانستیم یک درصد آن را افزایش دهیم.
کد خبر: ۶۴۰۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۵ 09 August 2018

عباس پورسلان در اظهار کرد: در حوزه راه روستایی اهواز تا اندازه‌ای از ضریب استانی پایین‌تر هستیم که سعی می‌شود با توجه به پروژه‌های امسال این ضریب را افزایش دهیم.

وی بیان کرد: ساخت 45 کیلومتر راه روستایی در بخش غیزانیه بزرگ‌ترین پروژه احداث راه روستایی در خوزستان است که در یک بخش از شهرستان اهواز انجام می‌شود.

پورسلان تصریح کرد: در این پروژه 19 روستا از راه ارتباطی مناسب و ایمن بهره‌مند می‌شوند و درمجموع راه ارتباطی بین 11روستا برقرار می‌شود.

وی ادامه داد: احداث 45 کیلومتر راه روستایی در بخش غیزانیه تأثیر بسزایی در تردد اهالی روستاهای این منطقه داشته و بیش از 278 خانوار از این جاده بهره‌مند می‌شوند.

پورسلان اظهار کرد: ضریب برخورداری خوزستان از راه‌های روستایی 64 درصد بوده که با متوسط برخورداری کشوری برابری می‌کند اما باید تلاش خود را در این حوزه بیشتر کرده و ضریب برخورداری استان را افزایش دهیم.

او بیان کرد: اکنون 800 کیلومتر جاده و چهار پل بزرگ در خوزستان با اعتباری بالغ‌بر 2 هزار و 500 میلیارد ریال در دست اقدام است که امید است تا سال آینده با بهره‌برداری از این پروژه‌ها چهار درصد برخورداری استان را افزایش دهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: اعتبارات موردنیاز این پروژه‌ها از منابع استانی، ملی، یا از محل اعتبارات تفاهم‌نامه‌های داخلی با شرکت‌های نفتی تأمین می‌شود.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار