فرماندار اندیمشک از اجرای طرح فاضلاب شهر چم گلک از توابع بخش مرکزی این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح بیش از 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
کد خبر: ۶۴۰۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹ 07 August 2018

پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک با بیان اینکه این طرح با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال در دست اجرا است، اظهار کرد: با توجه به افزایش روز افزون جمعیت شهر چم گلک و قرار گرفتن آن در جوار رودخانه دز اجرای طرح فاضلاب این شهر در اولویت قرار داشته و به سرعت در دست اجرا است.

به گفته وی دفع بهداشتی فاضلاب، کاهش آلودگی زیست محیطی، جلوگیری از آلودگی آب‌های زیرزمینی و احیای پساب فاضلاب از مزایای اجرای این طرح است.

وی خاطرنشان کرد:تلاش می‌شود تا پایان امسال این طرح به اتمام رسیده و در اوایل سال جدید به بهره‌برداری برسد.

جهانگیری در بخش دیگری گفت: در راستای اجرای فاز دوم طرح فاضلاب شهری در اندیمشک مناطق کوی رسالت، زیباشهر و کوی قائم زیر پوشش شبکه فاضلاب قرار گرفته و همچنین خط انتقال تحت فشار تا تصفیه خانه فاضلاب این شهر نیز تکمیل می‌شود.

وی عنوان کرد: طرح اصلاح شبکه فرسوده کوی شهدا شهرستان نیز از برنامه‌های آبفا شهری اندیمشک در راستای کیفیت بخشی خدمات به ساکنان این منطقه است.

 فاضلاب شهر چم گلک که به صورت خام وارد رودخانه دز می‌شود به عنوان یکی از عوامل آلوده کننده این رودخانه شناخته شده است.شهرستان اندیمشک در شمال استان خوزستان بیش از 170 هزار نفر جمعیت دارد که حدود هشت هزار نفر آن در شهر چم گلک ساکن هستند.شهرستان اندیمشک دارای پنج شهر است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار