نایب‌رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: دوچرخه‌سواری خوزستان در گذشته قطب اصلی کشور محسوب می‌شد که این هم به دلیل برگزاری تورهای مختلف بود ولی در ادامه وقفه‌ای در این امر ایجاد شد.
کد خبر: ۶۴۰۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۷ 06 August 2018

اصغر خالقی در مجمع انتخاب رییس هیات استان که امروز دوشنبه در اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد، خطاب به رییس جدید این هیات، اظهارکرد: کار سختی در پیش دارید، هر چند که پیش از این به واسطه این‌که سرپرستی هیات را بر عهده داشتید، در بطن کار قرار دارید. دوچرخه‌سواری خوزستان در گذشته قطب اصلی کشور محسوب می‌شد که این هم به دلیل برگزاری تورهای مختلف بود و بر همین اساس هم نفرات خوبی تحویل تیم‌ملی داده بود ولی وقفه‌ای در این امر ایجاد شد.

وی ادامه داد: اکنون هم پیست دوچرخه‌سواری خوبی در خوزستان وجود دارد که اگر این پیست نبود، خادمی‌ها و رشنونژادها را اکنون در تیم‌ملی نداشتیم. درخواست من از اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان این است که نگاه ویژه‌ای به این پیست داشته باشند.

نایب‌رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری بیان کرد: قرار است 14 دوچرخه‌سوار به بازی‌های آسیایی اعزام شوند که خادمی از خوزستان نیز یکی از این 14 ورزشکار است. در بازی‌های آسیایی گذشته سه مدال کسب کردیم و اکنون امیدواریم با وجود دوچرخه‌سوارانی مانند خادمی افزایش مدال داشته باشیم؛ صد درصد می‌توانیم این تعداد سه مدال را به پنج مدال ارتقا دهیم. همچنین در رشته کوهستان موفق شدیم به دو مدال برسیم و امیدواریم این عنوان در بازی‌های آسیایی تکرار شود.

وی در پایان تاکید کرد هیات‌های استانی بازوان فدراسیون هستند و ما هیچ زمانی این هیات‌ها را رها نخواهیم کرد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: دوچرخه سواری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار