به مناسب روز خبرنگار؛
رئیس شورای شهر اهواز پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از این بوستان گفت: این بوستان با ابتکار عمل و پیشنهاد خانه مطبوعات خوزستان و همکاری شورای شهر و شهرداری اهواز، رونمایی شد.
کد خبر: ۶۴۰۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 07 August 2018

رییس شورای شهر اهواز صبح سه شنبه در آیین افتتاح این بوستان گفت: خبرنگاران پایه گذار بسیاری از تحولات اجتماعی هستند از همین رو برای تقویت جریان رسانه ای باید تلاش کرد.

به گزارش"تابناک"؛ محمدجعفر فلسفی ادامه داد: مسئولان ذیربط درخصوص تقویت جایگاه رسانه وظایفی دارند اما طبق گفته خود عمل نمی کنند درحالی که هرکس در هر جایگاهی باید تلاش خود را بکار گیرد.

وی تصریح کرد: از سویی دیگر خود رسانه ها نیز باید در شناسایی نقاط قوت و ضعف اهتمام داشته باشند. تقویت جایگاه خبرنگاران مقدمه ای برای پیشرفت شهر است زیرا خبرنگاران چیزی جز اصلاح امور نمی خواهند و تمام دغدغه آنها همین امر است.

فلسفی با تقدیر از ابتکار عمل برای جانمایی بوستان خبرنگار اهواز اظهار داشت: با تصمیم استانداری و سازمان آب وبرق خوزستان ساحل رودخانه کارون تغییرات چشمگیری داشته و قطعا بوستان خبرنگار نیز یکی از بهترین نقاط نوار ساحلی اهواز خواهد شد.بوستان خبرنگار با مساحت هشتهزار مترمربع در نوار ساحل غربی رودخانه کارون در اهواز قرار دارد.

17 مرداد ماه سال 1377، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی، به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید. به همین مناسبت، شورای فرهنگ عمومی 17 مرداد ماه را به عنوان روز خبرنگار نامگذاری کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار