عضو شورای شهر اهواز:
عضو شورای شهر اهواز با تاکید بر لزوم رسیدگی اجراییات شهرداری به وظایف خود در برخورد با مشکلات شهر گفت: در حال حاضر بود و نبود اجراییات در اهواز فرقی ندراد و هرکس هرکاری که دوست دارد در شهر انجام می دهد.
کد خبر: ۶۴۰۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳ 07 August 2018

حسین حیدری ، با اشاره به اشغال پیاده‌روهای سطح شهر توسط کارگاه‌های ساختمانی اظهار کرد: طبق ضوابط شهرسازی کارگاه‌هایی که در حال ساخت و ساز هستند اجازه دارند حداکثر یک‌دوم پیاده‌رو را اشغال کنند اما در حال حاضر نه تنها یک‌دوم پیاده‌رو بلکه سواره‌رو را نیز اشغال کرده‌اند و مردم در تردد با مشکل مواجه شده‌اند.

وی افزود: علی‌رغم تذکراتی که در خصوص اشغال پیاده‌روها توسط کارگاه‌های ساختمانی به شهرداری داده می‌شود، شهرداری در این زمینه برخورد جدی ندارد.

عضو شورای شهر اهواز تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات در این زمینه، وجود ساختمان‌های نیمه‌کاره است که پروانه ساخت دو ساله دارند اما به دلیل مشکلات خاصی چند سال نیمه‌کاره باقی مانده‌اند و مشکلاتی برای شهروندان ایجاد کرده‌اند.

حیدری بیان کرد: شهرداری سالیانه بیش از 20 میلیارد تومان به اجراییات پرداخت می‌کند و حدود 360 نیرو نیز در اجراییات وجود دارد که باید مدیریت شوند.
وی ادامه داد: برخی از وظایف اجراییات برخورد با دست‌فروشان، برخورد با اشغال پیاده‌روها و برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز و خودروهای دوره‌گرد است اما می‌بینیم در همه این موارد در سطح شهر مشکل داریم.

عضو شورای شهر اهواز اظهار کرد: خودروهای دوره‌گرد شهر اهواز را قرق کرده‌اند و در بعضی نقاط تا حدی ترافیک ایجاد می‌کنند که تردد با مشکل مواجه می‌شود.

با گفت: پولی که بابت اجراییات پرداخت می‌کنیم کارایی لازم را ندارد. در حال حاضر بود و نبود اجراییات در اهواز فرقی ندراد و هر کس هرکاری که دوست دارد در شهر انجام می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار