شهردار آبادان گفت: اعضای شورای اسلامی شهر آبادان از پاسخ های ارائه شده به سئوالات خود قانع شدند و پروسه طرح سوال اعضا در این مقطع خاتمه یافت.
کد خبر: ۶۴۰۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸ 08 August 2018

حسین حمید پور افزود: طرح سئوال اعضای شورای شهر از شهردار حق طبیعی آنان است و این کار شاید هر 6 ماه اتفاق بیفتد و شهردار نیز باید سئوالات را به شکل مکتوب و یا با حضور در صحن شورا پاسخ دهد.

وی با تاکید بر اینکه استیضاحی در میان نبود، اظهار کرد: بنده با حضور در صحن شورا به سئوالات و دغدغه های ذهنی اعضای شورا پاسخ داده و آنان نیز قانع شدند.

شهردار آبادان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در میان مدیران حوزه های مختلف شهرداری هیچ مدیر بازنشسته مشغول به کاری نداریم، تصریح کرد: اعلام کرده ایم کسانی که به سن بازنشستگی رسیده اند باید بازنشسته شوند و به طور حتم اگر مدیری باشد که مشمول بازنشستگی باشد به طور حتم او را بازنشسته و مسئولیت را به فرد با تجربه و توانمند دیگری محول می کنیم.

حمید پور با اشاره به اینکه در هشت ماه گذشته ۱۳۳ نفر را از بدنه شهرداری بازنشسته کرده ایم، گفت: با توجه به وضعیت موجود شهرداری، مطالبات کارمندان و پیمانکاران و درآمدهای محدود شهرداری بایستی حرکتی انجام دهیم تا به چابک سازی پیکره شهرداری منجر شود برای این منظور در تلاش برای دریافت وام در قالب پروژه های سرمایه گذاری و یا غیره هستیم تا بتوانیم نسبت به تعدیل نیروهای بازنشسته اقدام کنیم در زمان حاضر ۲۴۸ نیروی مشمول بازنشستگی در شهرداری آبادان وجود دارد که به دلیل بالا بودن سنشان کارایی لازم را در انجام امور محوله شان ندارند.

وی افزود: از آنجایی که برای دریافت هر وامی نیاز به ارائه تضمین هایی هست لذا در صورت رسیدن به نتیجه مناسب برای دریافت وام جهت تعدیل نیروهای بازنشسته (درصد سود، میزان وام و میزان بازپرداخت) اقدام به دریافت خواهیم کرد که برای تضمین دریافت این وام نیز از املاک شهرداری به بانک ارائه می شود؛ آنچه در فضای مجازی تحت عنوان حراج ساختمان شهرداری عنوان شده سیاه نمایی و کلامی خلاف واقع است.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار