مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان:
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: توزیع گوشت مرغ منجمد با نرخ مصوب در خوزستان بدون محدودیت در حال انجام می شود و مساله خاصی در این زمینه وجود ندارد.
کد خبر: ۶۴۰۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲ 08 August 2018

هادی سلامات افزود: هم اکنون مرغ منجمد با نرخ هر کیلوگرم 67هزار و 500 ریال در سطح همه فروشگاه های معتبر ، زنجیره ای و تعاونی های مصرف خوزستان توزیع می شود و با توجه به ذخیره مناسب، تقاضای بازار به هر میزان باشد امکان تامین آن وجود دارد.

وی هدف از توزیع گوشت مرغ منجمد را ایجاد تعادل در بازار و جلوگیری از افزایش بی رویه مرغ آماده طبخ در بازار بیان و ابراز امیدواری کرد قیمت مرغ تازه کشتار روز، با توزیع گسترده مرغ منجمد روند کاهشی به خود بگیرد.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان افزود:در روزهای تعطیل نیز، توزیع مرغ منجمد در خوزستان بدون وقفه ادامه می یابد.

در روزهای اخیر قیمت هرکیلوگرم مرغ آماده طبخ در اهواز به رقم 108 هزار ریال رسیده بود که این افزایش قیمت ، مشکلاتی برای خانواده های خوزستانی به وجود آورد.

کاهش جوجه ریزی در مرغداری های کشور و خوزستان با توجه به گرمای هوا ، تلفات بالا و افزایش قیمت نهاده های دامی ناشی از نوسانات ارز از دلایل افزایش بهای مرغ عنوان شده است.

بر اساس اعلام سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ، مصرف سالانه مرغ در این استان حدود 110هزار تن است که حدود 60 تا 70 هزار تن آن در خوزستان تولید و بقیه آن از استان های همجوار ازجمله اصفهان و فارس تامین می شود.

افزایش بهای گوشت قرمز در ماه های اخیر در خوزستان ، مصرف کنندگان را به سمت خرید گوشت مرغ سوق داده است.

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار