سرمربی استقلال خوزستان معتقد است که بازی مقابل پرسپولیس برای آن‌ها فرصت خوبی برای نشان دادن توانایی‌هایشان ایجاد می‌کند.
کد خبر: ۶۴۱۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶ 08 August 2018

دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و پرسپولیس در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فردا (پنج‌شنبه) ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه غدیر برگزار می‌شود. داریوش یزدی در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: ابتدا روز خبرنگار را به همه عزیزان تبریک می‌گویم. بازی فردا یک بازی خوب خواهد شد به این دلیل که پرسپولیس یک تیم پرهوادار است و توجه‌ها را به این بازی جلب می‌کند. همچنین بازی پخش زنده است و همه عملکرد ما را می‌بینند. ما می‌توانیم از این فرصت استفاده کنیم تا توانایی بازیکنان‌مان را نشان دهیم. تجربه و جوانی ما می‌تواند تلفیق خوبی ایجاد کند که در ادامه راه نتایج خوبی بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: در بازی هفته گذشته علی‌رغم این که بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم، شکست خوردیم. یکسری عوامل که نمی‌خواهم خیلی به آن بپردازم از دلایل این شکست بود و امیدوارم در بازی‌های آینده این نتیجه را جبران کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: در دو بازی اخیرمان خشتان که از لیگ ۲ به لیگ برتر آمده است، توانسته توانایی‌های خود را نشان دهد. هرچند با شناختی که از او دارم توانایی‌هایش بیش از این است و قطعا نفرات دیگری را هم داریم که می‌توانند خود را مطرح کنند و قطعا جوانان این مرز و بوم توانایی‌هایی در هر زمینه‌ای دارند.

یزدی درخصوص شناخت از برانکو و تیمش گفت: برانکو زمانی که سرمربی تیم ملی ایران بود یک چیز خیلی خوب را نشان داد و آن رفتار مناسب و حرفه‌ای‌اش با بازیکنان و مجموعه تیم بود و این رفتار او می‌تواند برای ما یک الگو باشد و از نظر فنی و روانی ما را برای رویارویی با پرسپولیس آماده کند.

وی بیان کرد: هواداران نیز باید به کمک ما بیایند و همان طور که می‌دانید استقلال خوزستان سه فصل پیش که توانست به قهرمانی برسد. انسجام بین بازیکنان، هواداران، مسئولان استانی و باشگاه بود که باعث رقم خوردن این مهم شد. در حالی که مهره‌هایی در حد قهرمانی نداشت اما این اتفاق افتاد.

وی در خصوص پیوستن یونس دلفی به آیندهوون هلند گفت: چند روز پیش که با او صحبت کردم هنوز این موضوع قطعی نشده بود اما امروز در رسانه‌ها به نقل از آقای سلطانی‌فر مدیرعامل باشگاه مطلبی را خواندم که قرارداد او در حال تنظیم است. دلفی و دیگر جوانان این مرز و بوم شایسته هستند و اگر بتوانند در سطح بین‌المللی شایستگی خود را نشان دهند، این موضوع می‌تواند برای فوتبال ملی ما مثمر ثمر باشد

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار