عضو شورای شهر خرمشهر:
عضو شورای اسلامی شهر خرمشهر، بدهی شهرداری خرمشهر به تامین اجتماعی و دارایی را حدود ۱۰۷ میلیارد تومان اعلام کرد.
کد خبر: ۶۴۱۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳ 10 August 2018

فاخر ربیعی در آئین تجلیل از خبرنگاران و قهرمانان پاورلفتینگ ۲۰۱۸ روسیه در اتاق بازرگانی خرمشهر اظهار کرد: شهرداری خرمشهر حدود ۸۵ میلیارد تومان به تامین اجتماعی و ۲۲ میلیارد تومان نیز به دارایی بدهی دارد که مربوط به سال های گذشته است.

وی افزود: تاکنون سیاست هایی برای تصویه بدهی ها اتخاذ شده است که امیدواریم نتیجه مطلوب حاصل شود.

عضو شورای اسلامی شهر خرمشهر بر لزوم همدلی برای رونق فضای کسب و کار در خرمشهر تاکید کرد و گفت: لازمه بهبود شرایط شهری و معیشت احساس مسئولیت و همدلی و عدم بی تفاوتی در خصوص مسائل شهرستان است و همه دستگاه ها و مردم باید نسبت به وضعیت شهرستان، اتفاقات و آینده آن احساس مسئولیت کنند.

ربیعی همچنین از حضور گردشگران عراقی در بازارهای منطقه به عنوان یک بستر برای توسعه یاد کرد و گفت: با حضور گردشگران عراقی بستر برای بهبود بازارها و تبدیل بازارهای قدیمی شهرستان به محل های مدرن و احداث بازارچه های جدید فراهم شده است.

وی افزود: حضور گردشگران در کشورهایی همچون امارات متحده عربی و ترکیه یکی از مهمترین دلایل پیشرفت آنها است و مخالفت با ورود عراقی ها می تواند مانعی سد راه توسعه خرمشهر باشد که به جای مخالفت باید سعی در استفاده از این بستر ایجاد شده کرد.

عضو شورای اسلامی شهر خرمشهر در ادامه از برگزاری انتخابات شورای شهر خرمشهر برای انتخاب هیئت رئیسه جدید بعد از ۲۸ مرداد ماه خبر داد.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار