در ۴ ماهه ابتدایی سال ۹۷ انجام شد؛
مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) خرمشهر از پرداخت وام های کارگشایی به ۱۴۰ خانواده نیارمند تحت پوشش این نهاد حمایتی طی ۴ ماهه نخست امسال خبر داد.
کد خبر: ۶۴۱۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳ 10 August 2018

علی ناصرزاده اظهار کرد: در چهار ماهه نخست سال۹۷، بیش از دو میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی به خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد پرداخت شده است.

وی افزود: این تسهیلات کارگشایی به صورت قرض الحسنه، بدون کارمزد و با اقساط بلند مدت به نیازمندان متقاضی پرداخت می شود.

مدیرکمیته امداد شهرستان خرمشهر، توانمندسازی و رفع مشکلات اقتصادی مددجویان را اصلی ترین برنامه های کمیته امداد امام خمینی دانست و گفت: تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی به منظور خودکفایی خانواده های تحت حمایت و کاهش وابستگی آنان به کمیته امداد پرداخت می شود.

وی افزود: این تسهیلات با این هدف پرداخت می شود تا با حفظ شان و منزلت خانواده ها، روحیه خودباوری را در آنها تقویت شده و از وابستگیشان به دریافت کمک های بلاعوض کم کند.

ناصر زاده به موارد مصرف عمده این تسهیلات نیز اشاره کرد و گفت: وام های قرض الحسنه کارگشایی با هدف رفع مشکلات معیشتی، درمانی، تعمیر مسکن، اشتغال، تحصیل، خرید لوازم اساسی منزل، ازدواج و تهیه جهیزیه به مددجویان کمیته امداد پرداخت می‌شود .

مدیر کمیته امداد خرمشهر از مشارکت مردم و خیرین در تمام برنامه های اجرا شده توسط این نهاد، ابراز قدرانی و ابراز امیدواری کرد که با افزایش سرمایه گذاری نیکوکاران و خیران در صندوق قرض الحسنه کمیته امداد، زمینه برای افزایش تسهیلات پرداختی و خدمت رسانی هرچه بهتر به محرومان و نیازمندان فراهم شود.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار