فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد
فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از 90 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در سطح استان خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۶۴۱۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹ 10 August 2018

سردار "حیدر عباس زاده" اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و همچنین تحقق شعار "حمایت از کالای ایرانی"، ماموران پلیس خوزستان با اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده و اشرافیت بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان 5 دستگاه خودرو و 3 انبار کالای قاچاق را شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران پلیس خرمشهر با تلاش گسترده و رصد اطلاعاتی شبانه روزی 2 انبار دپوی برنج قاچاق و یک دستگاه خودروی کانتینردار حامل کالای قاچاق را شناسایی کردند که در بازرسی از آنها مقدار 14 تن برنج و تعداد زیادی پارچه قاچاق کشف و ضبط شد.

سردار عباس زاده در ادامه گفت: در این راستا ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با انجام تحقیقات تخصصی یک انبار دپو کالای قاچاق را در شهرستان اهواز شناسایی و در بازرسی از آن 60 هزار و 492 قلم انواع لوازم جانبی تلفن همراه کشف کردند.

وی تصریح کرد: در ادامه این عملیات ها ماموران ایست و بازرسی پل زال شهرستان اندیمشک با تشدید کنترل خودروهای عبوری 4 دستگاه کامیون حامل تعداد زیادی تلفن همراه، باند، بلندگو و وسایل ارتباطی فاقد هرگونه مجوز گمرکی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان اظهار کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را 90 میلیارد و 209 میلیون ریال برآورد کردند که در این راستا 7 قاچاقچی دستگیر شدند.

سردار عباس زاده در پایان تاکید کرد: پلیس با اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با این پدیده شوم به صورت قاطع و قانونی برخورد می کند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار