تیم دندانپزشکی قرارگاه جهادی امام رضا (علیه السلام) فعالیت خود را از روز 17 مرداد آغاز کرده است.
کد خبر: ۶۴۱۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸ 10 August 2018

احمد سراج رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز، اظهار کرد: تیم قرارگاه جهادی امام رضا (علیه السلام) فعالیت خود را از روز 17 مرداد آغاز کرده است.

وی به برنامه های فشرده قرارگاه جهادی در خصوص خدمات رسانی اشاره کرد و گفت: برنامه های خدماتی و جهادی قرارگاه بسیار فشرده بود اما با پیگیری ها و رایزنی های فراوان موفق شدیم تیم دندانپزشکی را در اهواز مستقر نماییم.

سراج در خصوص برنامه های تیم دندانپزشکی افزود: در مرحله اول مقرر شد بانوان و کودکان کار تحت سرپرستی موسسه خیریه مهرآفرینان مورد ویزیت قرار گیرند. در مرحله دوم که از روز پنج شنبه 18 مرداد آغاز می شود، درمان آن ها صورت می پذیرد.

معاون شهردار به استقبال خوب بانوان و کودکان کار تحت سرپرستی از طرح استقرار تیم دندانپزشکی قرارگاه جهادی امام رضا (علیه السلام) اشاره کرد و گفت: علیرغم این که نفرات قبلا توسط موسسه معرفی شده بودند اما شاهد آن بودیم که این افراد همراهان دیگری را با خود آورده بودند و طبق آمار بیش از 150 نفر مورد ویزیت قرار گرفتند. با هماهنگی های صورت گرفته تمامی افرادی که مراجعه کرده بودند مورد ویزیت قرار گرفته و مقرر شد آن ها هم به برنامه درمانی اضافه بشوند.

این مقام مسئول ادامه داد: تلاش برای سلامتی افراد محروم و کم برخوردار در قالب برنامه های مشارکتی با موسسات خیریه از جمله اولویت های ما در بخش آموزش های شهروندی است. پس از درمان این افراد، به موازات آن کارگاه های دیگری با عنوان پیشگیری از بیماری های دهان و دندان، غربال گری و بهداشت فردی نیز برگزار می شود. طی هماهنگی های صورت گرفته با قرارگاه جهادی امام رضا (علیه السلام) هدف گذاری آن است که به صورت ریشه‌ای و اساسی این قبیل اقدامات صورت پذیرد.

وی هم چنین به استقبال بی نظیر بانوان و کودکان تحت سرپرستی موسسه از طرح های ورزشی سازمان اشاره کرد و گفت: امروز شاهد آن بودیم که همه افراد تحت سرپرستی رضایت کاملی از برنامه‌ها و امکانات ورزشی سازمان داشتند.

وی در پایان بیان کرد: تمامی امکانات خود را برای خدمات دهی و همکاری به افراد محروم و کم برخوردار در قالب همکاری و مشارکت با موسسات خیریه بسیج کرده ایم. بحث سلامتی و بهداشت این قشر برای سازمان بسیار مهم بوده و این موضوع از جمله موضوعاتی است که توسط ریاست محترم سازمان با جدیت پیگیری می شود.

 

منبع: فارس

برچسب ها: خدمات رسانی ، اهواز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار