امام جمعه بندر ماهشهر:
امام جمعه بندر ماهشهر گفت: همه باید کمک کنند تا از این مقطع و مرحله عبور کرده و به آرامش اقتصادی و ثبات قیمت‌ها برسیم.
کد خبر: ۶۴۱۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰ 10 August 2018

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین غبیشاوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهرستان اظهار کرد: یکی از موانع ازدواج، بحث مهریه‌های سنگین و ولخرجی‌های غیر ضروری است. خانواده‌ها باید زندگی امیرالمؤمنین (ع) و فاطمه زهرا (س) را الگوی خود قرار داده و معنویات را معیارهای سعادت و خوشبختی خود بدانند.

وی افزود: مهریه‌های سنگین و سالن‌های پر خرج آرایشگاه برای مجلس عقد و عروسی معیارهای خوشبختی نیست. باید فرهنگ‌سازی کرده و برای تسهیل در امر ازدواج جوانان سهم خود را به خوبی ایفا کنیم.

خطیب جمعه بندر ماهشهر در ادامه به وضع تورم و وضعیت بازار اشاره کرد و گفت: در شهر صنعتی همچون بندر ماهشهر با وجود اختلاف و شکاف طبقاتی و نوسانات قیمت‌ها در بازار، شهروندانی از طبقه متوسط و متوسط رو به پایین آسیب می‌بینند و کسانی که وظیفه نظارت بر بازار دارند نظارت خود را جدی‌تر کنند.

وی ادامه داد: برخی از افراد سودجو دنبال چنین فرصت‌هایی هستند و دست به احتکار کالا می‌زنند، انبارهای کالاهای احتکار شده شناسایی و با محتکران برخورد شود. همه باید کمک کنند تا از این مقطع و مرحله عبور کرده و به آرامش اقتصادی و ثبات قیمت‌ها برسیم.

غبیشاوی در پایان عنوان کرد: کسانی که وضع مالی خوبی دارند به یاد اقوام و همسایه‌های فقیر خود باشند و فقط به فکر خود نباشند و همه باید کمک کنند که اقشار آسیب‌پذیر بیشتر از این متضرر نشوند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار