مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان خبر داد:
مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به آغاز مجدد عملیات اطفای حریق در بخش عراقی تالاب هورالعظیم گفت: تاکنون در مجموع 60 ماموریت اطفای حریق در بخش عراقی هورالعظیم انجام شده و در هر نوبت حدود چهار تن آب در نقاط دچار آتش‌سوزی آب‌ریزی شده است.
کد خبر: ۶۴۱۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷ 11 August 2018

احمدرضا لاهیجان‌زاده در خصوص آخرین وضعیت آتش‌سوزی در بخش عراقی تالاب هورالعظیم اظهار کرد: عملیات اطفای حریق در بخش عراقی تالاب هورالعظیم مجددا از روز پنجشنبه هفته گذشته با دو فروند بالگرد آب‌پاش آغاز شد و تا روز گذشته (جمعه) ادامه داشت.

وی ادامه داد: تاکنون در مجموع 60 ماموریت اطفای حریق در بخش عراقی هورالعظیم انجام شده و در هر نوبت حدود چهار تن آب در نقاط دچار آتش‌سوزی آب‌ریزی شده است.

لاهیجان‌زاده اظهار کرد: آتش‌سوزی در بخش عراقی تالاب هورالعظیم تا حدودی کاهش یافته است. عملیات اطفای حریق تاثیرگذار بوده و تا حدودی دودی که در شهرهای خوزستان انتشار می‌یابد را کنترل کرده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان در خصوص ادامه عملیات اطفای حریق بیان کرد: باید ببینیم شرایط آتش‌سوزی چگونه است و بر اساس این موضوع تصمیم‌گیری می‌شود که تا چه مدت عملیات اطفای حریق انجام شود و اینکه هواپیمای بزرگ آب‌پاش به عراق اعزام شود یا خیر.

لاهیجان‌زاده با اشاره به مطرح شدن احتمال عمدی بودن آتش‌سوزی بخش عراقی تالاب هورالعظیم گفت: این موضوع را دستگاه‌های امنیتی و انتظامی دنبال می‌کنند و در حوزه سازمان حفاظت محیط زیست خوزستان نیست.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار