دارنده نشان طلای جهان:
دارنده نشان طلای مسابقات تکواندو بانوان جهان گفت: سطح تکواندو خوزستان از سایر استان‌ها خیلی پایین‌تر است و مسوولان اصلا رسیدگی نمی‌کنند.
کد خبر: ۶۴۲۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴ 11 August 2018

شکوفه مدملیل در خصوص کسب عنوان قهرمانی مسابقات تکواندو نوجوانان جهان که هفته گذشته در کره‌جنوبی برگزار شد، اظهار کرد: تکواندوکاران خوبی از کشورهای مختلف در این رقابت‌ها حضور داشتند. مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و من در رشته نوپی‌چاگی توانستم تمام حریفانم را شکست دهم و به مقام قهرمانی برسم.

وی در ادامه با بیان این‌‌که سطح تکواندو خوزستان از سایر استان‌ها خیلی پایین‌تر است، گفت: مسوولان اصلا رسیدگی نمی‌کنند، حتی برای استقبال از من، تنها آقای محمدزاده از هیات به فردوگاه آمد. به نظر من هیات تکواندو خوب و موفقی نداریم.

بانوی تکواندوکار خوزستانی با اشاره به مسابقات پیش‌رو، خاطرنشان‌کرد: در حال حاضر مسابقات قهرمانی خوزستان را پیش‌رو دارم و اگر بتوانم قهرمان شوم به رقابت‌های کشوری اعزام می‌شوم. امیدوارم بتوانم نتیجه خوبی کسب کنم و باعث رضایت‌مندی خانواده و مربی‌ام شوم.

وی بیان کرد: جا دارد از خانم فریده حسینی (مربی) و خانواده‌ام که در این راه بسیار از من حمایت داشته‌اند، قدردانی کنم. من باتوجه به کسب مقام قهرمانی جهان مصصم‌تر از قبل شده‌ام و قطعا در ادامه نیز به دنبال کسب بهترین‌ عناوین هستم. در این راستا تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت.

مدملیل در پایان گفت:‌ درخواست من از هیات تکواندو خوزستان و مسوولان استان این است که تمام جوانان و نوجوانان را حمایت کنند تا بتوانند استعدادهای‌شان را شکوفا کنند و بتوانند باعث سربلندی خانواده‌ها‌ی‌شان و همچنین استان شوند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: تکواندو بانوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار