بازیکن عراقی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برای ادامه همکاری با مدیران این تیم به توافق رسید.
کد خبر: ۶۴۲۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳ 12 August 2018

کرار جاسم هافبک پاسور تیم صنعت نفت آبادان غایب ویژه‌ این تیم در سه هفته ابتدایی لیگ برتر بود و به‌دلیل عدم توافق نهایی در خصوص رقم قرارداد فصل جدید از همراهی زردپوشان در سه بازی آغاز فصل باز ماند.

در همین راستا، پس از برگزاری جلسه‌ای بین کرار جاسم و علی عیسی‌زاده مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان، توافقات لازم بین طرفین در رابطه با قرارداد این بازیکن در فصل ورزشی ۹۷-۹۸ حاصل شد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد از هفته چهارم شاهد بازگشت این ستاره عراقی به ترکیب تیم زردپوش آبادان خواهیم بود.

مشکل کرار جاسم و باشگاه نفت آبادان از نوسانات ارزی اخیر و افت ارزش ریال نشأت گرفت و بلافاصله پیشنهادات مالی خوبی از سوی تیم‌های دیگری به کرار جاسم ارائه شد اما در نهایت مدیران باشگاه نفت آبادان توانستند راهکارهای لازم برای برطرف شدن این مشکل را اتخاذ کنند تا هافبک پاسور صنعت نفت در ترکیب زردپوشان حفظ شود.

بدین ترتیب، چنانچه مشکل خاصی پیش نیاید، باید منتظر ثبت رسمی قرارداد جدید بین کرار جاسم و باشگاه نفت آبادان در کمیته نقل و انتقالات هیئت فوتبال استان و سازمان لیگ باشیم تا کارت بازی هافبک پاسور صنعت نفت برای همراهی این تیم در ادامه لیگ هجدهم صادر شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار