یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه «مجلس همیشه همراه دولت خواهد بود»، گفت: دولت نتوانسته از تمام ظرفیت‌های مجلس استفاده کند.
کد خبر: ۶۴۲۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷ 12 August 2018

به گزارش تابناک : علی ساری با اشاره به اهدافی که مجلس از استیضاح وزیر کار داشت، گفت: این استیضاح به دلیل برخی مواردی بود که نمایندگان بر آن تمرکز داشتند، مواردی همچون بیکاری، موضوع اداره کردن بنگاه‌هایی چون شستا، صندوق بازنشستگی، بانک توسعه، تعاون و ...

نماینده مردم اهواز در مجلس افزود: استیضاح‌کنندگان موفق شدند تا وزیر کار با این وزارتخانه خداحافظی کند اما اینکه استیضاح‌کنندگان به اهداف خود دست پیدا کنند یا نه،  بستگی به عملکرد وزیر بعدی دارد که ببینیم او چگونه در این حوزه‌ها عمل خواهد کرد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا استیضاح وزیر کار در بهبود شرایط اقتصادی کشور تاثیری دارد یا نه؟ تصریح کرد: وزیر کار ارتباطی با اقتصاد ندارد. نظر مجلس این بود که ربیعی برود اگرچه بر مذاق ما خوش نیامد.

ساری درباره اینکه مجلس چقدر دولت را همراهی خواهد کرد، عنوان کرد: مجلس صددرصد با دولت همراه خواهد بود و در موارد مختلف هم خواسته که همراه دولت باشد اما دولت نتوانسته است از تمام ظرفیت‌های مجلس استفاده کند، گاهی یک عدم همکاری از سوی دولت در این حوزه نمود داشته است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار