مدیر امور برق منطقه ۲ اهواز با اشاره به احداث کابل زمینی خروجی ایستگاه توحید کیانپارس گفت: با هدف پایداری شبکه برق، کابل زمینی خروجی ایستگاه توحید منطقه کیانپارس اهواز با اعتباری بالغ بر ۱۳میلیارد ریال احداث شد.
کد خبر: ۶۴۲۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵ 12 August 2018

تلاش برای افزایش سطح پایداری برق منطقه کیانپارس اهواز 

مهندس حجت توکلی اظهار کرد: با توجه به تراکم بالا و تعدد ساخت‌وساز منطقه کیانپارس محدودیت‌های زیادی از نظر حریم و نصب تجهیزات و همچنین تامین برق در این منطقه وجود دارد.

وی افزود: در اين راستا با در نظر گرفتن مبلمان و زيبایی بصری جاده ساحلی و محيط شهری، کابل زمينی خروجی ايستگاه توحيد واقع در خيابان سروش شرقی به منظور رفع موانع و مشکلاتی که در بحث پایداری برق وجود داشت، احداث شد.

مدیر امور برق منطقه ۲ اهواز ادامه داد: عملیات احداث شبکه زمینی خروجی ایستگاه توحید کیانپارس، به طول یک هزار و 40 متر و با استفاده از ۳۱۲۰ متر کابل زمینی فشار متوسط انجام شد.

توکلی بیان کرد: در این طرح ۲۰ دریچه دسترسی از فیدر ۳۰۲۲ واقع در خيابان سروش شرقی به طرف خيابان ۹ شرقی احداث شد و در حال حاضر در مدار قرار گرفته‌اند و در حال فعالیت هستند.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال و از محل منابع داخلی تامین و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار