مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری یازدهمین همایش ملی شعر در کوچه آفتاب یادمان زنده یاد دکتر قیصرامین پور در شهرستان گتوند خبر داد.
کد خبر: ۶۴۲۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳ 13 August 2018

محمد جوروند با اعلام این خبر گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند و انجمن شعر دکتر قیصر امین‌پور این شهرستان در راستای تعالی هنر و بازتاب نگاه خلاقانه و موشکافانه هنرمندان عرصه شعر و ادبیات در نظر دارد یازدهمین همایش ملی شعر در کوچه آفتاب یادمان زنده یاد دکتر قیصرامین پور را با حضور شاعران سراسرکشور در شهرستان گتوند برگزار کند.

وی افزود: این همایش 9 آبان سال جاری با محورهای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، موضوعات آیینی و ویژگی‌های شخصیتی، علمی و ادبی دکتر قیصر امین‌پور در شهرستان گتوند این اداره برگزار می‌شود.

جوروند اهداف برگزاری این همایش را گسترش و توسعه فرهنگ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و شناخت ویژگی‌های علمی دکتر قیصرامین پور و شناسایی شاعران و پژوهشگران ملی دانست و اظهار داشت: هر شاعر و پژوهشگر می‌تواند در هر بخش از همایش پنج اثر ارسال کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه همایش 20 مهر ۹۷ به نشانی خوزستان، شهرستان گتوند، جاده اصلی سد، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند است و علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت آگاهی بیشتر با شماره‌های ۳۶۳۲۵۸۰۰ و ۳۶۳۲۵۸۰۱ ۰۶۱ و تلفن همراه ۰۹۱۶۶۲۱۹۷۶۰ تماس بگیرند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار