مدیرعامل نفت‌مسجدسلیمان:
مدیرعامل باشگاه نفت‌مسجدسلیمان از فعال شدن سامانه پیامکی 3050 ایرانسل برای حمایت مردم خوزستان از این تیم خبر داد.
کد خبر: ۶۴۳۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸ 14 August 2018

کیوان بابادی بااشاره به فعال شدن سامانه پیامکی 3050 ایرانسل برای حمایت مردم خوزستان از این تیم، اظهارکرد: باشگاه نفت‌مسجدسلیمان از حمایت‌های دولتی بهره‌مند نیست و اسپانسری هم سمت ما نمی‌آید و از آن‌جا که تیمی با طرفداران بسیار هستیم و در تمام کشور نیز هوادار داریم، پس از پیگیری‌های لازم در نهایت سامانه پیامکی 3050 ایرانسل برای حمایت مردم از تیم ما فعال شد.

وی بیان کرد: امیدوارم طرفداران نفت‌مسجدسلیمان استقبال خوبی از این موضوع داشته باشند و از ما حمایت کنند، چرا که کمک‌های آن‌ها می‌تواند در کم شدن مشکلات ما تاثیرگذار باشد. هواداران همیشه حامی ما بوده‌اند و با این کار نیز می‌توانند به قدرتمندتر شدن تیم نفت کمک کنند.

مدیرعامل باشگاه نفت‌مسجدسلیمان در ادامه با اشاره به شرایط تیم، گفت: تمام تلاش ما این است که بازیکنان و کادرفنی بدون دغدغه و مشکل به کار خود بپردازند. در حال حاضر شرایط روحی روانی تیم خوب است و همه با انگیزه برای دیدار این هفته برابر پرسپولیس تمرین می‌کنند.

وی افزود: پرسپولیس تیم بسیار خوبی است و اگرچه ما مشکلاتی داریم ولی به هیچ عنوان برابر این تیم دست و پا بسته نیستیم و می خواهیم فوتبال ناب خوزستانی را به نمایش بگذاریم. امیدوارم نتیجه به صورتی رقم بخورد که در پایان شادی مردم خوزستان و مسجدسلیمان را در برداشته باشد.

بابادی بیان کرد: هرچه ساختار باشگاه بیشتر شکل بگیرد، می‌توان به آینده امیدوار بود. در حال حاضر نیز تمام تلاش مسوولان استان و اعضای هیات‌مدیره باشگاه این است که با شکل‌گیری ساختار باشگاه، راه در ادامه مسیر هموار تر شود و با حداقل مشکلات برابر حریفان ظاهر شویم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار