شهردار آبادان:
شهردار آبادان گفت: پروژه‌های زیربنایی و عمرانی شهرداری آبادان با اعتبار 450 میلیارد ریال کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۶۴۳۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰ 14 August 2018

حسین حمید پور ظهر امروز در آئین کلنگ زنی پروژه‌های زیربنایی و عمرانی شهرداری آبادان اظهارکرد: 3 پروه طی تفاهمنامه‌ای با منطقه آزاد اروند در راستای سیاست گذاری کلان شهر آبادان و ایجاد توسعه پایدار،توسعه زیر ساخت‌های اساسی و زیربنایی در مناطق حاشیه‌ای با مشارکت منطقه آزاد اروند و منابع دولتی فعال هستند.

وی افزود: امروز شاهد کلنگ زنی 3 پروژه دیگر در ذوالفقاری، شطیط و علوانیه به مبلغ 450 میلیارد ریال در مناطق کم برخوردار و حاشیه‌ای بودیم.

شهردار آبادان با بیان این که در دوره جدید شورا و شهرداری آبادان توسعه حاشیه شهر مورد توجه قرار گرفته است، عنوان کرد: سیاست‌هایی که شورای شهر تاکید کرده این است که ابتدا باید مناطق حاشیه را به آن زیر ساخت‌ها و توسعه لازم برسانیم و بعد به هسته مرکزی رسیدگی شود.

وی گفت:انتظارمان از مردم و مسئولان و مدیران شهری آن است که مدیریت هماهنگ شهری را در نظر داشته باشند تا با مدیریت شهری و همکاری آبادان را به آن جایگاه عمرانی لازم برسانیم.

وی خواستار همکاری بیشتر دستگاه های اجرایی با شهرداری آبادان شد و گفت: برخی از دستگاه های اجرایی مانند آبفا، مخابرات، اداره گاز و سازمان برق، زیر ساخت های شهری را کامل نکردند که این مشکل روند ساماندهی زیرساخت ها را در شهر آبادان کند می کند.

شهردار آبادان بیان کرد:توسعه خدمات شهری با هدف بالا بردن سطح رفاه اجتماعی و ایجاد انگیزه برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در محدوده شهری آبادان است و اگر نتوانیم زیر ساخت‌های لازم با خدمات عمومی مناسب را ایجاد کنیم سرمایه گذار به شهر ورود نمی‌کند.

امام جمعه آبادان در این آیین نیز خطاب به شهردار و اعضای شورا گفت: برخی از این بحران‌ها و نارضایتی مردم به این دلیل است که مجوعه‌هایی از مدیران این نظام انجام داده‌اند ولی نظارت دقیق نبوده به همین دلیل بحران زاست.

حجت الاسلام علی ابراهیم پور با بیان اینکه حق مردم آبادان بیش از این است گفت: هیچ جا خرابی‌های آبادان را ندارد. 30 سال است از زمان جنگ می‌گذرد و تغییراتی صورت نگرفته و این مسئله نارضایتی شهروندان را در پی داشته است.

ابراهیمی پور عنوان کرد: اکنون طرح‌های عمرانی در آبادان آغاز شده و از مردم خواستاریم تا با آرامش صبر و شکیبایی همکاری لازم را انجام دهند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار