معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز خبر داد:
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز از برگزاری اردوی جهادی جهت ارائه خدمات دندانپزشکی به کودکان کار و کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست خبر داد.
کد خبر: ۶۴۳۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲ 14 August 2018

احمد سراج اظهار کرد: در حال حاضر ارائه خدمات دندانپزشکی به کودکان کار و کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست در قالب یکی از اردوهای جهادی در شهرداری اهواز در حال برگزاری است.

وی افزود: 14 دندانپزشک، دو پزشک و هشت دستیار از شهرهای مختلف کشور در قالب یک اردوی جهادی به شهر اهواز آمده‌اند تا خدمات دندانپزشکی را به افراد نیازمند و کودکان کار ارائه دهند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز گفت: همچنین افرادی که تحت پوشش موسسات خیریه هستند توسط تیم درمان دندانپزشکی قرارگاه جهادی امام رضا(ع) ویزیت و در صورت نیاز درمان می‌شوند.

سراج بیان کرد: در صورتی که پس از ویزیت تشخیص داده شود که این افراد نیاز به درمان دارند، شهرداری اهواز اتوبوسی را به محل موسسه اعزام می‌کند تا این افراد را جهت درمان به درمانگاه شهرداری بیاورند.

وی در خصوص نوع خدماتی که به بیمارن ارائه می‌شود، بیان کرد: درمان‌هایی از جمله عصب‌کشی، پر کردن دندان و برخی جراحی‌ها در این اردو انجام می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز عنوان کرد: این تیم درمانی از ساعت 9 صبح تا ساعت 19 کار درمان این افراد را انجام می‌دهد و روزانه 120 تا 150 نفر از این کودکان در درمانگاه شهرداری اهواز درمان می‌شوند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار