مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: طی ۹ روز گذشته ۱۸ مصدوم در حوادث مختلف در سطح استان از خدمات بهداشتی، درمانی و امدادی هلال احمر بهره مند شده اند.
کد خبر: ۶۴۳۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳ 14 August 2018

علی خدادادی با اشاره به آمار خدمات رسانی هلال احمر در عملیات های امدادی اظهار کرد: طی ۹ روز گذشته ۱۰ حادثه مختلف در سطح استان به مرکز هماهنگی و فرماندهی عملیات امدادی جمعیت هلال احمرگزارش و تیم های امدادی به محل وقوع این حوادث اعزام شده است.

وی افزود: از این ۱۰ حادثه سه مورد واژگونی خودرو، پنج مورد غرق شدگی، یک مورد سقوط از ارتفاع و یک مورد هم حریق بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با بیان این که ۱۷ نفر نیز در این سوانح دچار حادثه و ۷ نفر نیز برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان اعزام شدند، یادآور شد: در مجموع طی ۹ روز گذشته ۱۸ مصدوم در حوادث مختلف در سطح استان از خدمات بهداشتی، درمانی و امدادی هلال احمر بهره مند شده اند.

خدادادی با اشاره به اینکه از پنج حادثه غرق شدگی سه مورد آن در منطقه گردشگری علی کله دزفول رخ داده گفت: باید در این منطقه تدابیر خاصی برای جلوگیری از تکرار غرق شدگی اندیشیده شود تا شاهد داغدار شدن خانواده ها نباشیم.

وی اضافه کرد: حادثه سقوط از ساختمان در سه راهی مخابرات بخش مرکزی مسجدسلیمان و حادثه حریق مجتمع مسکونی درکوی رسالت اهواز و ۳ مورد واژگونی خودرو در ۴۵ کیلومتری محور اندیکا به تاراز، ۱۶ کیلومتری اندیمشک به حسینیه، و کیلومتر ۶۵ محور اندیکا به چهار محال بختیاری رخ داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به این که بیشتر حوادثی که در جاده های استان رخ می دهند ناشی از بی توجهی رانندگان به قانون و عدم رعایت نکات ایمنی حین رانندگی است، عنوان کرد: فرهنگ سازی و آموزش قوانین از سنین کودکی در کنار اقدامات تنبیهی و سخت گیرانه می تواند موجب کاهش آمار حوادث جاده ای شود.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار