مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز گفت: به منظور افزایش قدرت مانور و کاهش خاموشی در سطح شبکه، تعداد 298 کلید گازی با اعتباری بالغ بر 38 میلیارد ریال در نقاط مختلف شبکه برق اهواز نصب شد.
کد خبر: ۶۴۳۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳ 15 August 2018

حسن کریمی اظهار کرد: بروزرسانی شبکه و استفاده از تجهیزات نوین و متناسب با ظرفیت مورد نیاز، از جمله اقدامات استراتژیک برق در کلانشهر اهواز به منظور حفظ پایداری شبکه و افزایش قدرت مانور است تا از بروز حوادثی مشابه بحران سال 95 جلوگیری شود.

وی افزود: با اطمینان اعلام می کنیم که امروز از مرحله تامین برق عبور کرده ایم و دستیابی به ولتاژ و کیفیت مطلوب و تحقق چشم انداز 1410 یعنی رسیدن به 99 دقیقه خاموشی در سال موردنظر ما است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز تصریح کرد: بدین منظور با نصب 298 دستگاه کلیدگازی sf6 از مجموع 300 کلیدمورد نظر، 97 درصد از برنامه ریزی به منظور نصب این نوع کلید محقق شده است.

کریمی ادامه داد: عزم و اراده جدی مجموعه کارکنان این شرکت تامین برق مطمئن و پایدار به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و صاحبان کسب و کار است و با برنامه ریزی های صورت گرفته علاوه بر اصلاح ساختاری شبکه به عنوان یک اولویت مهم، توجه به استانداردهای زیست محیطی، آرایش شبکه و زیبائی بصری آن نیز بصورت ویژه در حال پیاده سازی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز خاطرنشان کرد: اعتبار اختصاص یافته به این پروژه 38میلیارد و 740میلیون ریال است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار