شرکت توزیع نیروی برق:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: این شرکت هیچ برنامه ای برای قطعی برق برنامه ریزی شده در این شهرستان نداشته و تا پایان تابستان نیز قطعی با برنامه برق اعمال نمی شود.
کد خبر: ۶۴۳۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳ 15 August 2018

حسن کریمی اظهار داشت: طبق دستور ریاست جمهوری، از آغاز فصل گرما تا کنون تنها در مواردی که نیاز به تعمیر وجود داشته و یا به دلایل مختلف از جمله گداختگی سیم،سوختن فیوز و افزایش بار شبکه، خاموشی یا قطعی برق رخ داده است.

وی افزود: در برخی موارد مانند احداث کابل زمینی خروجی در منطقه پرجمعیت کیانپارس، در ساعات ابتدای روز قطعی برق اعمال شد تا بار زیاد بر روی شبکه را کم و از خاموشی های ناخواسته جلوگیری کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز بیان کرد: تراکم بالا در منطقه کیانپارس محدودیت های زیادی را برای نصب تجهیزات و نیز تامین برق به وجود آورده و در همین راستا با در نظر گرفتن مبلمان و زیبایی بصری جاده ساحلی و محیط شهری، کابل زمینی خروجی ایستگاه توحید واقع در خیابان سروش شرقی احداث شد.

وی افزود: این شبکه زمینی به طول یک هزار و 40 متر، با اعتبار13میلیارد و 600 میلیون ریال و با ساخت 20 دریچه دسترسی از فیدر 3022 در راستای پایداری شبکه برق بخش هایی از منطقه کیانپارس احداث شد.

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار