سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم ولی استقلال خورزستان تا تیم شدن فاصله دارد.
کد خبر: ۶۴۴۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰ 15 August 2018

داریوش یزدی در خصوص دیدار این هفته تیمش برابر نفت آبادان، اظهارکرد: خدا را شکر شرایط تیم ما بعد از بازی با پرسپولیس کمی بهتر شده است و بازیکنان‌مان آماده ارائه یک بازی خوب مقابل تیم خوب نفت آبادان هستند. خوشحالیم که در آبادانی بازی داریم که از دیرباز دارای فوتبالی بسیار خوب و هوادارانی پرشور بوده است. امیدواریم بتوانیم یک بازی بسیار خوب را به نمایش بگذاریم و دل هواداران را شاد کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که تا این هفته از مسابقات تا چه اندازه از نتیجه‌گیری استقلال خوزستان راضی بوده‌اید؟ عنوان کرد: در مجموع از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم زیرا آن‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند تا فرامین تاکتیکی که در طول هفته به آن‌ها گوشزد می‌کنیم را در بازی‌ها به نمایش بگذارند و تاکنون نیز موفق به این کار شده‌اند ولی استقلال خورزستان تا تیم شدن فاصله دارد و قطعا در روزهای آینده بیشتر از این بازیکنان خواهید دید.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره این‌که گویا انتقال یونس دلفی به آیندهوون هلند قطعی شده است و او بعد از بازی تیم‌ملی امید برابر عربستان برای انجام تست‌های پزشکی راهی هلند می‌شود، گفت: بله، طبق آن‌چه من شنیده‌ام به همین صورت است. دلفی یکی از استعدادهای فوتبال ایران است و رفتن او به اروپا می‌تواند ضمن کمک به خودش، به فوتبال ملی ایران نیز کمک کند. از حضور این بازیکن مستعد در اروپا خوشحال هستیم و امیدوارم همه چیز به خوبی انجام شود. هر چند خودمان به دلفی نیاز داریم ولی برای او آرزوی موفقیت دارم.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که بعد از پایان دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس و آن اتفاقاتی که در ورزشگاه غدیر اهواز افتاد، ‌شما عنوان کردید که "امروز هواداران سنگ تمام گذاشتند و با نظم خاصی به ورزشگاه آمدند"، این موضوع گله‌مندی برخی با واکنش به این‌که چطور ممکن است این مربی اتفاقات درون ورزشگاه را ندیده باشد و عنوان کند که هواداران با نظم خاصی به ورزشگاه آمدند را در بر داشت، اظهارکرد: من هیچگاه نگفتم هیچ مشکلی در ورزشگاه وجود نداشت. من تنها اتفاقات قبل و بعد از بازی را ندیدم ولی در جریان بازی زمانی که آن اتفاقات رخ داد، حتی به سوی هواداران رفتم و آن‌ها را به آرامش دعوت کردم. من از این نظر گفتم هواداران ما سنگ تمام گذاشتند که در جریان بازی مورد حمایت هواداران قرار گرفتیم و اگر آن اتفاقات منفی را کنار بگذاریم، اتفاقات مثبتی برای استقلال خوزستان رخ داد و آن این است که یکسری از هواداران آمدند و علی‌رغم این‌که استقلال خوزستان هواداران بسیاری در سطح استان ندارد، از این تیم حمایت کردند.

یزدی ادامه داد: مطمئن هستم با بازی‌های خوبی که در آینده ارائه خواهیم داد، می‌توانیم تعداد هواداران‌مان را افزایش دهیم. باز هم تاکید می‌کنم که اتفاقات منفی درون ورزشگاه‌های کشور را تایید نمی‌کنم و این اتفاقات مورد قبول ما نیست. امیدوارم تمهیدات لازم در نظر گرفته شود تا معضلات و مشکلات ورزشگاه‌ها را کمتر کنند و نهایتا به صفر برسانند.

وی بیان کرد: من فکر می‌کنم یکی از راه‌کارهایی که می‌تواند به رفع خشونت در ورزشگاه‌ها کمک کند، در اختیار گذاشتن امکانات در روز مسابقات به هواداران است زیرا اگر تماشاگران یکسری امکانات حداقلی را داشته باشند، به طور قطع با آن ناراحتی و خشونت وارد وررزشگاه نمی‌شوند و این موضوع به این‌که هوادار با آرامش بازی را ببیند نیز کمک می‌کند. هواداران ما قابل احترام هستند و باید امکاناتی در اختیار آن‌ها قرار داده شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار