بخشدار دهدز:
بخشدار دهدز گفت: پس از 72 ساعت کار تجسس به صورت شبانه‌روزی برای یافتن اجساد دو جوان غرق شده در دریاچه کارون 3، دقایقی پیش با خروج اجساد کار به پایان رسید.
کد خبر: ۶۴۴۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳ 15 August 2018

حجت‌اله خسروی با اشاره به پایان یافتن کار تجسس برای یافتن اجساد دو جوان غرق شده در دریاچه سد کارون 3 اظهار کرد: دقایقی پیش با پیدا شدن اجساد و خارج کردن آنها از آب، کار تجسس پس از 72 ساعت به پایان رسید.

وی با بیان اینکه این کار به صورت شبانه‌روزی در حال انجام بود افزود: جا دارد از تلاش‌های مردم منطقه، امدادگران، اورژانس و مجموعه سد و نیروگاه کارون 4 به‌ویژه مدیریت و حراست آن نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشم.

بخشدار دهدز با بیان اینکه اجساد با فاصله نزدیک به 20 کیلومتر از محل غرق شدن و در نزدیکی امامزاده شهپیر از آب خارج شد بیان کرد: در روز گذشته به منظور نتیجه گرفتن کار تجسس در یک جلسه با مدیریت سد کارون 4، از میزان شدت جریان آب خروجی به دریاچه سد کارون 3 کاسته شد.

وی اضافه کرد: 5 جوان از چهارمحال و بختیاری 3 روز پیش برای آب‌تنی در دریاچه سد کارون 3، در نزدیکی روستای لپر شیران به آب رفتند که 3 نفر از آنها در آب غرق شد. با تلاش‌های صورت گرفته یکی از آنها سالم از آب خارج شد ولی دو نفر دیگر در عمق دریاچه غرق شدند و تلاش‌ها برای خارج کردن آنها جواب نداد تا با پیگیری‌های مداوم شبانه‌روزی تیم‌های امدادی این امر امروز محقق شد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار