سینماهای مشهد در این روزهای گرم تابستان در تازه‌ترین اکران‌های خود فیلم "شعله ور" و " تنگه ابو قریب" را به روی پرده نمایش می‌دهند.
کد خبر: ۶۴۴۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳ 16 August 2018

به گزارش تابناک رضوی؛ در روزهای گرم تابستان سینماهای مشهد تازه‌ترین محصولات سینمای ایران را در پردیس‌های سینمایی به روی پرده دارند.

"شعله ور" نام تازه‌ترین اثر حمید نعمت الله است که برای نخستین بار در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، در پردیس سینمایی هویزه، اطلس و گلشن درحال اکران است. "شعله ور" داستان زندگی مردی را روایت می‌کند که احساس می‌کند «عددی نشده» است و این احساس او همهٔ زندگی‌اش را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

امین حیایی، زری خوشکام، بهمن پرورش، فربد قبادی، دارا حیایی، مژگان صابری، پانته‌آ مهدی‌نیا در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

"تنگه ابو قریب" فیلمی به نویسندگی و کارگردانی بهرام توکلی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج در سال 1396 است. این فیلم با دریافت شش سیمرغ بلورین بیشترین سیمرغ را از سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر دریافت نموده‌است. این فیلم در پردیس سینمایی هویزه، گلشن، اطلس و سینما آفریقا در حال اکران است. «تنگه ابوقریب» روایتی از دفاع گردان عمار در برابر لشکرکشی رژیم بعث به فکه و شرهانی در روزهای پایانی جنگ است.

فیلم "تنگه ابوقریب" نه آن‌قدر ریتم تندی دارد که تماشاگر از اتفاقات آن جا بماند و نه آن‌قدر روند کندی دارد که حوصله مخاطب را سر ببرد. فیلم خوش‌ریتم از آب درآمده است و لحظات نفس‌گیری دارد که از ابتدا تا انتهای فیلم در آن می‌بینیم. در این فیلم جواد عزتی، حمیدرضا آذرنگ، امیر جدیدی، علی سلیمانی و مهدی پاکدل به ایفای نقش پرداختند.

"پشت دیوار سکوت" فیلمی به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی، نویسندگی مسعود جعفری جوزانی و سحر جعفری جوزانی و تهیه‌کنندگی فتح‌الله جعفری جوزانی و محمد خزاعی محصول سال 1395 است.

"پشت دیوار سکوت" فیلم دیگری است که این روزها در پردیس سینمایی اطلس، گلشن و هویزه در حال اکران است، این فیلم روایتگر دختر جوانی به نام ستاره است که با همه وجود تلاش می‌کند تغییری در زندگی خود و دیگران ایجاد کند. در این فیلم اجتماعی سحر جعفری جوزانی، آرمان درویش و مهدی احمدی نقش آفرینی کردند.

فیلم طنز اجتماعی "هزارپا" ساخته ابوالحسن داودی نیز با گذشت دو ماه از اکران آن در مشهد همچنان با استقبال خوبی در پردیس‌ سینمایی هویزه و گلشن در مشهد مواجه است. این فیلم روایتگر دزدی است که اتفاقی متوجه راز یک دختر می‌شود و سعی می‌کند از این موقعیت سوء استفاده کند که رضا عطاران، جواد عزتی، سارا بهرامی، مهران احمدی، شهره لرستانی، لاله اسکندرى، امید روحانی، سپند امیر سلیمانی و امیرمهدى ژوله در آن به ایفای نقش پرداختند.

"دارکوب" نام تازه‌ترین اثر بهروز شعیبی است که در جشنواره فجر سال گذشته خوش درخشید، در پردیس سینمایی هویزه، اطلس و گلشن درحال اکران است. دارکوب قصه‌ای آشنا دارد که در خلاصه فیلم آمده است "هیچ چیز سخت‌تر از اون نیست که ببینى عزیزت تصمیم گرفته تنها باشه. تو از دیدنش، از شنیدن صداش لذت مى برى اما اون درها رو بسته و تنهایى رو جاى تو انتخاب کرده…"

مهناز افشار، سارا بهرامی، جمشید هاشم پور، هادی حجازی فر، طوفان مهردادیان، نگار عابدی، شادی کرم رودی، ثریا حلی، آتیه جاوید، علیرضا کی منش، ندا عقیقی و امین حیایى در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

همچنین فیلم شاد و کودکانه "خاله قورباغه" تازه‌ترین اثر سینمایی افشین هاشمی است که در پردیس سینمایی هویزه، اطلس و گلشن در حال اکران است.

این فیلم خاطره‌انگیز با صداپیشگی شبنم مقدمی، مرضیه برومند، غزل شاکری، نگار اردلان، آناهیتا خسروی، علیرضا علیمردانی، احسان کرمی، علیرضا ناصحی و شهراد بانکی تولید شده است و تهیه‌کنندگی آن را فرشته طائرپور برعهده دارد.

همچین در گروه هنر و تجربه پردیس سینمایی هویزه، فیلم‌های "سفر سهراب" به کارگردانی امین عبدالهی، "مکان" به کارگردانی سید مهدی احمدپناه، "آخرین کسی که آقای کاف الف را دید" به کارگردانی علی دلگشا، "فرشاد آقای گل" به کارگردانی جعفر صادقی و "بازدم" به کارگردانی آرش سنجابی در حال اکران است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار