مدیر امور آبفاروستایی باوی از بهره مندی دو روستای نگازه کوچک و بزرگ از نعمت آب شرب پایدار و بهداشتی خبر داد و گفت: با اتمام عملیات نصب 4 دستگاه الکتروپمپ، این دو روستای محروم و فاقد آب نیز از آب شرب پایدار برخوردار خواهند شد.
کد خبر: ۶۴۴۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸ 16 August 2018

صادق باوی، اظهار کرد: امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان باوی تامین آب شرب پایدار دو روستای محروم و فاقد آب نگازه کوچک و بزرگ را در اولویت کاری قرار داده است.

وی افزود: عملیات کارگزاری 6 هزار و 500 متر خط لوله انتقال آب تا تصفیه خانه ام الغریب به پایان رسیده است و بزودی به این تصفیه خانه متصل خواهد شد.

باوی ادامه داد: در حال حاضر به منظور ارتقاء دبی آب، عملیات نصب و راه اندازی 4 دستگاه الکتروپمپ در حال انجام است که باعث افزایش فشار آب شرب 21 روستای تحت پوشش ایستگاه تقویت فشار سرداحی خواهد شد.

وی ادامه داد: آب شرب 21 روستای شهرستان باوی از طریق ایستگاه تقویت فشار سرداحی تامین می شود که این 21 روستا 323 خانوار با جمعیتی بالغ بر 1305 نفر را تحت پوشش دارند.

مدیر امور آبفاروستایی باوی همچنین از بهره مندی دو روستای نگازه کوچک و بزرگ از نعمت آب شرب پایدار و بهداشتی خبر داد و گفت: با اتمام عملیات نصب 4 دستگاه الکتروپمپ، این دو روستای محروم و فاقد آب نیز از آب شرب پایدار برخوردار خواهند شد.

باوی خاطرنشان کرد: دو روستای فاقد آب نگازه بزرگ و کوچک 97 خانوار با جمعیتی بالغ بر 436 نفر را تحت پوشش دارند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار