سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: زمانی که بازی را یک بر صفر پیش بودیم، داور چهارم دائما کنار من بود و با من حرف می زد که به او گفت من با شما کاری ندارم و برو داوری خود را انجام بده ولی تا حریف گل زد، رفت و دیگر او را ندیدم.
کد خبر: ۶۴۴۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۲ 16 August 2018

جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی با فولاد، اظهار کرد: می دانستیم فولاد چگونه بازی می کند ولی متاسفانه اشتباهات فردی باعث شد گل بخوریم وگرنه بازی همانطور که می دانستیم، پیش رفت.

وی با ابراز ناراحتی نسبت به عملکرد داوری و پنالتی که به سود فولاد گرفته شد، گفت: صد درصد پنالتی نبود؛ سه هفته متوالی است که برای ما اتفاقاتی می افتد که نمی دانیم چه بگوییم و بعد هم آقای اصفهانیان که به او ارادت دارم، می گوید آقایان داور را تحت فشار نگذارند. تیم من سه هفته است که به جای این که بازی را ببرد، مساوی کرده یا شکست خورده است. حرف هم نمی توانیم بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی ادامه داد: یک بار هم بگویید که داور اشتباه کرده و طی تماس با باشگاه این موضوع را اعلام کنید، مگر چه ایرادی دارد که این را بگویید؟ پنالتی را ببینید، واقعا خنده دار است. من بعد از بازی هم به داور گفتم که اشتباه کردی. مگر می شود من هیچی نگویم؟ به همین راحتی بازی را که تحت کنترل ما بود واگذار کردیم. بعد از پنالتی نیز ذهن بازیکنم خراب شد.

وی بیان کرد: زمانی که بازی را یک بر صفر پیش بودیم، داور چهارم دائما کنار من بود و با من حرف می زد که به او گفت من با شما کاری ندارم و برو داوری خود را انجام بده ولی تا حریف گل زد رفت و دیگر او را ندیدم.

نکونام گفت: بیشتر تیم ها و تیم های بزرگ لیگ، تاکنون دو برد هم در خانه خود نیاورده اند. تیم ما هنوز در حال یارگیری است و خیلی بهتر از این می شویم. شرایط برای ما در حال بهتر شدن است و می خواهیم در لیگ بمانیم. در مجموع غیر از بازی اول و این بازی با فولاد، از عملکردمان در دو دیدار دیگر راضی هستم. از بازی با فولاد اصلا راضی نیستم.

وی در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر این که چرا میثم کریمی و جبوری که فصل گذشته در صعود تیم نساجی خیلی تاثیرگزار بودند، از تیم کنار گذاشته شدند؟ عنوان کرد: فقط درباره بازی صحبت می کنم و درخصوص سوالات حاشیه ای جواب نمی دهم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار