/هفته چهارم لیگ هجدهم فوتبال/
تیم نفت مسجدسلیمان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور برابر پرسپولیس به تساوی رسید و دو تیم نفت آبادان و استقلال خوزستان در داربی فوتبال خوزستان به تساوی رضایت دادند.
کد خبر: ۶۴۴۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۴ 17 August 2018

نفت مسجدسلیمان از ساعت 20:30 امشب در ورزشگاه آزادی رو در روی پرسپولیس قرار گرفتند.

این دیدار با حملات شاگردان برانکو آغاز شد ولی آن ها نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه نفت ایجاد کنند. نیمه نخست بازی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز دو تیم موقعیت هایی روی دروازه های یکدیگر ایجاد کردند که البته سهم پرسپولیسی ها بیشتر بود؛ سرخ پوشان پایتخت در بیشتر دقایق بازی صاحب توپ و میدان بودند و به ویژه در دقایق پایانی موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند که با دفاع خوب نفتی ها و عملکرد موفق گلر مسجدسلیمانی ها، توپ های آن ها یکی پس از دیگری دفع شدند.

این دیدار بدون گل به پایان رسید و دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

نفت آبادان 2 – استقلال خوزستان 2

همچنین داربی فوتبال خوزستان امشب بین دو تیم نفت آبادان و استقلال خوزستان برگزار شد؛ در دقیقه 26 مسابقه پاس عمقی محمد شریفی به وحید نامداری رسید و او نیز با ضربه ای زیبا و در حالی که در زاویه بسته قرار داشت، توپ را وارد دروازه نفت کرد. این نیمه به سود آبی های خوزستان به پایان رسید.

در دقیقه 53 میلاد جهانی با پاس کرار جاسم دروازه استقلال خوزستان را باز کرد. اما دو تیم که در این دیدار میل گلزنی بسبار داشتند، موقعیت های خوبی روی دروازه های یکدیگر ایجاد کردند تا این که استقلالی ها در دقیقه 66 توسط وحید خشتان به گل دوم رسیدند.

این پایان کار نبود و نفتی ها که نمی خواستند در ای دیدار خانگی تن به شکست دهند، تلاش های خود را برای گلزنی بیشتر کردند تا این که کرار جاسم در دقیقه 74 دروازه استقلال را باز کرد.

این بازی در ادامه گلی نداشت و بازی با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار