معاون سیاسی فرماندار خرمشهر خبرداد:
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خرمشهر گفت: امسال با متخلفین و موکب دارانی که نکات بهداشتی را رعایت نمی کنند برخورد شود.
کد خبر: ۶۴۴۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹ 18 August 2018

عزیز ساعدی بیان کرد: از آنجا که امسال چهارمین سالی است که خرمشهر میزبان زائران اربعین است و موکب داران تا کنون با قوانین و الزامات بهداشتی خدمات رسانی آشنا شده اند و با توجه به میزان اهمیت سلامت زائران نباید بی تفاوت از برخی تخلفات که می تواند تبعات بهداشتی در پی داشته باشد گذشت.

وی از تعریف فاز جدیدی برای مواکب اربعین شلمچه در راستای کاهش حداکثری مشکلات خبر داد و اظهار کرد: فاز جدیدی با طراحی جدید و سنتی و امکانات مناسب برای جانمایی مواکب خدمات رسان اربعین در نظر گرفته شده و ۱۳۰ موقعیت که همه آنها متعلق به بومی هاست در آن تعریف شده است.

ساعدی با بیان اینکه این طرح امسال به بهره برداری نمی رسد، از جانمایی امسال مواکب در محل سال های قبل خبر داد.

وی به جلسه روز گذشته در استانداری با موضوع اربعین هم اشاره کرد و گفت: امسال برای جزئیات برگزاری اربعین برنامه ریزی خوبی انجام شده است و استقبال باشکوهی از زوار خواهد شد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خرمشهر به همزمان شدن اربعین به فصل گرم سال، از دستگاه های مرتبط خواست تا از هم اکنون برای تامین آب خنک و تمهیدات برای استقرار مخازن آب برنامه ریزی و نیازمندی ها به فرمانداری اعلام شود.

وی در ادامه به مشکلات بهداشتی مدارس خرمشهر اشاره و رفع این مشکلات پیش از رسیدن را خواستار شد.

ساعدی با تاکید بر لزوم مهیا بودن شرایط مطلوب بهداشتی برای بازگشایی مدارس، اظهار کرد: بر اساس مصوبه این شورا ۱۰۰ میلیون تومان از شهرداری و همچنین میزانی از اعتبارات منطقه آزاد که در قالب تفاهمنامه به بحث گرفتگی فاضلاب و سرویس بهداشتی مدارس اختصاص یابد و این مشکلات ظرف یک ماه مانده تا سال تحصیلی جدید رفع شود.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار