شهردار آبادان:
شهردار آبادان گفت: شهرداری آبادان آمادگی کامل برای شنیدن صدا و دغدغه مردم از طریق رسانه ها را دارد.
کد خبر: ۶۴۴۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶ 18 August 2018

حسین حمید پور در آئین تجلیل از خبرنگاران در محل سرسرای اجتماعات شورای اسلامی شهر آبادان ضمن تاکید بر اهمیت بالای رسانه در کارکردهای اجتماعی افزود: اهمیت و نقش خبر و خبرنگاران در جهت بهبود وضعیت شهری و توسعه همه جانبه آن بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی اظهار کرد: در مدتی که به عنوان شهردار در خدمت مردم بودم؛ جلسات زیادی را با خبرنگاران داشتیم و در این نشست ها انتظارات و مسائل شهری به شکل دوسویه بیان می شد.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار خبرنگاران بر آگاه سازی شهروندان از مسائل تصریح کرد: به طور حتم شهروند مطلع، ما را در انجام و رسیدن به اهداف عالی سازمانی یاری می کند.

شهردار آبادان ضمن تاکید بر توسعه ارتباطات میان حوزه های فرهنگی و روابط عمومی شهرداری آبادان با رسانه ها یادآور شد: شهرداری آبادان آمادگی کامل برای شنیدن صدا و دغدغه شهروندان از طریق رسانه ها را دارد.

حمیدپور گفت: معتقدیم رسانه ها پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند که می توانند صدای مردم را به مسئولان و پاسخ مسئولان را به مردم به درستی برسانند، در آبادان این وظیفه در حوزه رسانه ها به خوبی انجام می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: معتقد هستیم که شهر را برای خوشبختی و کسب رفاه و آرامش می سازیم لذا در راه رسیدن به این خوشبختی بایستی هر کس نقش و وظیفه خود را به خوبی ایفا کند و با صرف زمان و انرژی، خدمات صادقانه ای را برای برآورده کردن انتظارات مردم به انجام برسانیم.

حمیدپور اظهار کرد: مردم آبادان لیاقت بیش از اینها را دارند؛ بنابراین امیدواریم با کمک رسانه ها و خود شهروندان بتوانیم با انجام درست وظایف و امور محوله مان به آبادی قابل انتظار همگان دست پیدا کنیم.

شهردار آبادان تصریح کرد: هدف مشترک همه ما آبادی شهر است به همین دلیل سعیمان بر آن است تا تمام مسائل را به طور شفاف به اطلاع مردم برسانیم تا آستانه تحمل مردم نیز بالاتر رود.

حمید پور گفت: مردم مطالبات به حق زیادی ندارند اما متاسفانه وضعیت به گونه ای رقم خورده که باید همه دست به دست هم داده تا این حرکت رو به توسعه ای که اکنون آغاز شده آرام آرام ادامه یابد، و اجازه ندهیم که این حرکت توسط آن دسته از افراد یا گروهها که نمی خواهند آبادان روی آبادی به خود ببیند، متوقف شود.

 

منبع: مهر

برچسب ها: شهردار آبادان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار