سرمربی تیم فوتسال حفاری:‌
سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: متاسفانه برای حضور در فصل جاری لیگ برتر پنچ بازیکن باتجربه‌مان را از دست دادیم و کار را با جوان‌ترها آغاز کردیم که طبیعتا در ادامه لیگ نیز با مشکل برخواهیم خورد زیرا بازیکنان‌مان جوان و بی‌تجربه هستند و هنوز به ساختار لیگ برتر عادت نکردند.
کد خبر: ۶۴۵۲۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰ 21 August 2018

کیاوش علاسوند در خصوص تساوی این تیم در هفته ششم لیگ برتر فوتسال کشور برابر ارژن شیراز، اظهار کرد: پس از بیست روز وقفه در هفته ششم لیگ برتر برابر ارژن شیراز قرار گرفتیم و تفاوت ما با حریف این بود که این تیم در هفته پنجم بازی کرده بود ولی ما به دلیل این‌که مس سونگون در باشگاه‌های آسیا به سر می‌برد، نتوانستیم بازی داشته باشیم و همین موضوع باعث شده بود تا کمی از شرایط مسابقه دور باشیم، البته این توجیهی برای عدم نتیجه‌گیری لازم در هفته ششم نیست.

وی ادامه داد: در نیمه اول این دیدار عملکرد خوبی برابر ارژن داشتیم و می‌توانستیم بیش از یک گل به حریف بزنیم ولی ناهماهنگی تیم باعث شد این مهم محقق نشود. برای این دیدار سه مصدوم داشتیم و به همین دلیل در نیمه دوم به جوان‌ترها فرصت دادیم که عملکردشان بد هم نبود ولی باید بدانند در لیگ برتر بازی می‌کنند و دقت بیشتری داشته باشند. در هر صورت نیمه دوم بازی به تساوی کشیده شد و نتوانستیم سه امتیاز را در خانه نگه داریم. در مجموع عملکرد خوبی نداشتیم و تنها یک نیمه خوب بودیم نیست.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری گفت: فکر می‌کنم توانمندی مجموعه خیلی بیشتر از این است و به همین دلیل از نتیجه کسب شده ناراحت هستیم و امیدوارم نتیجه را هفته آینده جبران کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد حفاری با کمبود بازیکن مواجه است و نبود بازیکنان باتجربه‌ای چون احمد ملاعلی، فرید نمازی و فرهاد توکلی در تیم احساس می‌شود، عنوان کرد: متاسفانه در فصل نقل و انتقالات به جز یک بازیکن نتوانستیم بازیکن دیگری که تجربه حضور در لیگ برتر را داشته باشد، جذب کنیم. متاسفانه برای امسال پنچ بازیکن باتجربه‌مان را از دست دادیم و کار را با جوان‌ترها آغاز کردیم که طبیعتا در ادامه لیگ نیز با مشکل برخواهیم خورد زیرا بازیکنان‌مان جوان و بی‌تجربه هستند و هنوز به ساختار لیگ برتر عادت نکردند.

علاسوند همچنین در پاسخ به این پرسش که تکلیف ادامه همکاری توکلی و حفاری به کجا رسید؟ گفت: توکلی پیشنهادهای خیلی خوبی از اروپا و آسیا دارد. اولویت ما موفقیت توکلی است و امیدوارم هر انتخابی که خواهد داشت، خوب باشد و به رشد او در فوتسال خود و کشور کمک کند. ما دوست داریم که بتوانیم از توانمندی‌های او استفاده کنیم اما اگر این اتفاق نیفتاد برای او آرزوی موفقیت داریم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: فوتسال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار