بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمانبا بیان این‌که روند تیم در ادامه لیگ بهتر از این هم خواهد شد، گفت: هواداران خوزستانی و مسجدسلیمانی از این به بعد می‌توانند بازی‌های بهتری را از نفت ببینند.
کد خبر: ۶۴۵۲۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱ 21 August 2018

عباس عسکری در ابتدا در خصوص تساوی این تیم برابر پرسپولیس اظهارکرد: خدا را شکر بازی خوبی بود و توانستیم از پرسپولیس که دو سال متوالی عنوان قهرمانی لیگ برتر را به خود اختصاص داده است، یک امتیاز بگیریم و ترمز این تیم را که از ابتدای فصل صدرنشین لیگ بود، بکشیم.

ویی ادامه داد: برخلاف این‌که گفته می‌شود تیم نفت در این دیدار وقت‌کشی کرد، اصلا به این صورت نیست. از ابتدای هفته برنامه ما با نظر آقای ویسی این بود که به دفاع بپردازیم و چشم به ضد حملات داشته باشیم زیرا می‌دانستیم در آزادی برابر پرسپولیس به صورت باز بازی کردن، باعث می‌شود گل دریافت کنیم، البته ما موقعیت‌هایی هم برای گلزنی داشتیم که متاسفانه از دست رفتند.

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ادامه در خصوص روند این تیم در لیگ برتر نیز گفت: شک نکنید که روند خوبی داریم و در بازی با پارس جنوبی هم که شکست خوردیم، متاسفانه هنوز هماهنگی لازم حاصل نشده بود. با توجه به این‌که قرار است یک مهاجم و یک هافبک نیز به تیم اضافه شوند، روند بهتر از این هم خواهد شد و از این به بعد هواداران خوزستانی و مسجدسلیمانی می‌توانند بازی‌های بهتری را از نفت ببینند. کمی بازیکنان به خاطر این که تاکنون موفق به گلزنی نشده‌ایم، استرس دارند که این موضوع نیز برطرف خواهد شد.

وی بیان کرد: قطعا هدف ما این است که امسال در لیگ برتر بمانیم، البته با توجه به این‌که با صعود به لیگ برتر دیگر از حمایت وزارت نفت برخوردار نیستیم، این موضوع باعث شده که از نظر مالی با مشکل مواجه شویم، هرچند که مسوولان قول داده‌اند این مشکل را هم برطرف کنند که اگر به این صورت شود، بازیکنان با خیال راحت و بدون دغدغه وارد زمین خواهد شد.

وی با اشاره به همدلی در مجموعه این تیم، عنوان کرد: رفاقتی که من اکنون در تیم می‌بینم، سال‌های قبل در نفت‌مسجدسلیمان شاهد نبودم و تنها مشکل همان بحث مالی است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار