رئیس اداره تعاون روستایی اندیمشک:
رئیس اداره تعاون روستایی اندیمشک گفت: با احداث و تجهیز کارگاه فرش‌بافی اندیمشک، ظرفیت بافت انواع فرش و ایجاد اشتغال و صادرات فرش در شهرستان احیا می‌شود.
کد خبر: ۶۴۵۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴ 20 August 2018

خشایار حسینی فر طرح کارگاه فرش‌بافی اندیمشک را یک تحول بزرگ در حوزه اشتغال و ایجاد فرصت‌های شغلی بانوان شهرستان اندیمشک دانست و عنوان کرد: این طرح با همکاری بنیاد برکت و تعاون روستایی استان خوزستان در شهرستان اندیمشک اجرا و بهره‌برداری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه با اجرای این طرح بیش از ۴۰۰ فرصت شغلی در شهرستان اندیمشک ایجاد می‌شود، افزود: عملیات احداث و تجهیز کارگاه فرش‌بافی اندیمشک در حال اجرا بوده و با بهره‌برداری از آن، ظرفیت بافت انواع فرش و ایجاد اشتغال و صادرات فرش در شهرستان احیا و ایجاد می‌شود.

رئیس اداره تعاون روستایی اندیمشک با اشاره به نقش و ضرورت تامین نیازهای کشاورزان در حوزه تولید محصولات غذایی، عنوان کرد: کود شیمیایی یکی از محصولات مورد نیاز کشاورزان شهرستان بوده که با پیگیری‌های صورت گرفته، کود مورد نیاز کشاورزان شهرستان تأمین و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

وی با بیان این که اوره، سوپر فسفات، تریپل و بتاس، مهم‌ترین کودهای مورد استفاده کشاورزان اندیمشک هستند، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون، بیش از ۸۵۰ تن کود شیمیایی در اختیار کشاورزان شهرستان اندیمشک قرار گرفته است.

حسینی فر با اشاره به این که شهرستان اندیمشک در حوزه تأمین کود مورد نیاز کشاورزان خود مشکلی ندارد، عنوان کرد: در صورت نیاز کشاورزان شهرستان به انواع کود در کم‌ترین زمان ممکن خدمات مورد نیاز این قشر مهم اجتماع تأمین شده و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.

وی ادامه داد: اداره تعاون روستایی شهرستان اندیمشک از ابتدای سال تاکنون، بیش از ۷۰۰ تن اوره، ۵۰ تن سوپر فسفات تریپل و ۱۰۰ تن بتاس، بین کشاورزان شهرستان اندیمشک در بخش‌های شهری و روستایی با هدف تأمین کشاورزان شهرستان، توزیع شد.

حسینی فر با اشاره به اهمیت تأمین کود مورد نیاز کشاورزان و نقش آن در تولید محصولات کشاورزی، افزود: با توجه به نقش مهم شهرستان اندیمشک در حوزه تولیدهای کشاورزی توجه به تأمین نیازهای کشاورزان شهرستان و توسعه خدمات این حوزه، ضروری است.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار