مدیر امور آبفاروستایی شهرستان دهدز از افزایش فشار آب شرب 44 روستای این شهرستان خبر داد و گفت: با اقدامات انجام گرفته در بحث تعمیر و تعویض الکتروپمپ چاه شماره یک این شهرستان، فشار آب شرب 44 روستای دهدز افزایش پیدا کرد.
کد خبر: ۶۴۵۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰ 20 August 2018

پژمان عبدالی اظهار کرد: فشار آب شرب 44 روستای شهرستان دهدز با تعمیر و تعویض الکتروپمپ چاه شماره یک افزایش پیدا کرد تا مردم با آسودگی خاطر بیشتری از آب شرب پایدار بهره‌مند شوند.

وی افزود: با توجه به خشکسالی‌های اخیر و کاهش سطح آب بخش زیادی از روستاهای دهدز بعضا با افت فشار مواجه می‌شدند و این مساله سبب نارضایتی اهالی روستایی نیز شده بود و عملیات انجام گرفته در خصوص حل این مساله بود.

مدیر امور آبفاروستایی شهرستان دهدز بیان کرد: عملیات تعویض الکتروپمپ چاه شماره یک توسط اکیپ تعمیرات و نگهداری این امور انجام شد و تاثیر بسزایی در افزایش فشار آب 44 روستای شهرستان دهدز داشت.

عبدالی خاطرنشان کرد: 44 روستای تحت پوشش چاه شماره یک، 1800 خانوار با جمعیتی بیش از 9 هزار و 11 نفر را تحت پوشش دارد و اقدام انجام گرفته در افزایش فشار آب شرب این منطقه در راستای بهره‌مندی هرچه بیشتر مردم از آب شرب پایدار و با کیفیت است.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: آب شرب ، آبفا ، دهدز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار