مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خبرداد:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان از انعقاد 26 قرارداد با واحدهای صنعتی خوزستان در نمایشگاه صنایع کوچک ایران خبر داد.
کد خبر: ۶۴۵۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹ 20 August 2018

اخلاق محمدیان اظهار کرد: 44 واحد صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در بزرگترین نمایشگاه صنایع کوچک ایران حضور داشتند که 26 قرارداد همکاری با این واحدها به ارزش بیش از 19 میلیارد ریال در این نمایشگاه منعقد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان، با اشاره به دستاوردهای بزرگترین نمایشگاه صنایع کوچک ایران افزود: 85 تفاهم نامه همکاری در زمینه‌های مختلف بین واحدهای صنعتی استان و سایر استان‌ها، دانشگاه‌ها، دستگاه‌ها وغیره انعقاد یافته است.

وی نمایشگاه‌ها را عرصه مناسبی برای نمایش توانمندی‌ها، قابلیت‌ها، آشنایی با تکنولوژی‌های جدید و انتقال فناورانه دانست و تصریح کرد: در هر نمایشگاهی عرصه وسیعی برای مذاکرات و تبادل نظرها، ایده‌ها، تعامل بین توانمندی‌های تولید کنندگان و نیاز مصرف کنندگان فراهم می‌شود و در بزرگترین نمایشگاه صنایع کوچک ایران 194 مذاکره جدی منجر به همکاری، فروش و خرید آتی با واحدهای صنعتی استان صورت گرفت.

محمدیان عنوان کرد: بر اساس اطلاعات موجود 74 همکاری مشترک غیر مالی نیز مقرر شده است تا میان واحدهای صنعتی استان خوزستان و واحدهای سایر استان‌ها، دستگاه‌ها، صنایع کلان و غیره انجام گیرد.

بزرگترین نمایشگاه صنایع کوچک ایران از21 تا 24 مردادماه در مصلای امام خمینی تهران با حضور 1200 واحد تولیدی کوچک و متوسط از سراسر کشور برپا بود که از استان خوزستان 44 واحد صنعتی در این نمایشگاه شرکت کردند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار