در جلسه شورای شهر اهواز مطرح شد
چهل و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اهواز با هشت دستورکار از جمله لایحه افزایش نرخ کرایه تاکسی بی‌سیم، راه آهن و فرودگاه و لایحه نرخ سرویس مدارس برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۵۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸ 20 August 2018

شورای اسلامی شهر اهواز امروز در چهل و ششمین جلسه علنی خود، افزایش 10 درصدی نرخ کرایه تاکسی‌های خطی، راه آهن، فرودگاه و سرویس مدارس را تصویب کرد.شورای شهر همچنین نرخ کرایه تاکسی‌های پلاک اروندی را نیز 25 درصد افزایش داد.

به گزارش"تابناک"؛ رحیم کعب عمیر رییس کمیسیون حمل و نقل عمومی و ترافیک شورای اسلامی شهر اهواز با تأکید بر ضرورت ساماندهی به گشت‌های تاکسیرانی، گفت: تاکنون حدود 2هزار و 500 تاکسی ساماندهی شده اند؛ همچنین هشت تا 10 هزار خودروی شخصی در شهر اهواز به مسافرکشی مشغول‌اند و کار تاکسی‌ها را با مشکل مواجه می‌کنند

وی با اشاره به سختگیری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات خرید یا نوسازی تاکسی‌ها، گفت: کلانشهر اهواز به 10 هزار تاکسی جدید نیاز دارد.

عضو شورای شهر اهواز با اشاره به اینکه دولت در سال‌های گذشته، سهم خود را پرداخت نکرده و شهرداری را متحمل هزینه‌های هنگفتی کرده است، بیان کرد: استقبال بخش خصوصی از خرید ناوگان حمل و نقل عمومی، به علت هزینه بالای آن، کاهش یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار