کاپیتان فولاد خوزستان:
کاپیتان تیم فولاد خوزستان گفت: فولاد روند خوب خود را آغاز کرده و تیم‌مان هفته به هفته بهتر می‌شود.
کد خبر: ۶۴۵۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸ 20 August 2018

ایوب والی اظهار کرد: در بازی با پرسپولیس کل تیم شرایط خوبی نداشت و شاید بتوان گفت هیچ‌کدام از بازیکنان بازی خوبی ارائه ندادند و همه اشتباهاتی داشتیم که منجر به این شد که بازی را واگذار کنیم.

وی افزود: در بازی نفت مسجدسلیمان شرایط‌مان بهتر شد و بیشتر تلاش کردیم و باتوجه به شکست سنگینی که مقابل پرسپولیس داشتیم، نتیجه مساوی برابر نفت نتیجه بدی نبود و بازی بهتری ارائه دادیم.

کاپیتان تیم فولاد خوزستان گفت: فکر می‌کنم از ابتدای فصل تا امروز، بهترین بازی فولاد را در نیمه دوم بازی با نساجی دیدیم و در همه پست‌ها واقعا خوب بودیم. هم در خط هجوم خوب حمله کردیم و هم در دفاع فرصت‌های چندانی به حریف ندادیم و بعد از سه هفته و نیم، یعنی سه بازی اول و نیمه اول بازی با نساجی، توانستیم یک فوتبال خوب و زیبا را ارائه دهیم.

وی ادامه داد: تیم ما باتوجه به بازیکنانی که جذب شده پتانسیل موفقیت را دارد و فکر می‌کنم هفته به هفته شرایط ما بهتر می‌شود و بازی‌های بهتری از فولاد می‌بینیم. امیدوارم روند خوبی که آغاز کرده‌ایم در برابر استقلال نیز ادامه پیدا کند و بتوانیم نتیجه خوبی در این بازی بگیریم.

ایوب والی اظهار کرد: استقلال بازی قبل خود را علیرغم بازی خوبی که انجام داد، واگذار کرد و قطعا این بازی برای برد به میدان می‌آید اما ما نیز می‌دانیم کار سختی در آزادی داریم و برای کسب نتیجه خواهیم جنگید.

کاپیتان فولاد درباره هواداران و فضای ورزشگاه‌ها نیز، بیان کرد: خوزستانی‌ها از خونگرم‌ترین مردم و هواداران ایران هستند و رفتارهایی هم که بعضاً توسط یک عده محدود در ورزشگاه‌ دیده می‌شود و گاهی خوب هم نیستند، مختص ورزشگاه غدیر نیست و تقریبا در همه شهرها اتفاق می‌افتد. در خود ورزشگاه آزادی نیز که بازی‌های ملی ما هم در آن انجام می‌شود شاهد اتفاقات ناپسند بوده‌ایم.

وی افزود: امیدوارم فدراسیون و مسئولان، تدابیری را در نظر بگیرند که دیگر شاهد درگیری روی سکوها و اتفاقات و مسائلی که مانع آرامش بازیکن، خبرنگار و حتی خود هواداران می‌شود، نباشیم.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار