/هفته پنجم لیگ هجدهم فوتبال/
در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، فولاد میهمان تیم استقلال تهران است، نفت مسجدسلیمان به مصاف نساجی می رود، نفت آبادان از پرسپولیس پذیرایی می کند و استقلال خوزستان میزبان سپیدرود رشت است.
کد خبر: ۶۴۶۰۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 21 August 2018

هفته پنجم لیگ برتر کشور از فردا، چهارشنبه به مدت سه روز برگزار می شود که در تک بازی روز نخست این هفته از مسابقات، فولاد در آزادی میهمان شاگردان شفر است، در روز دوم این رقابت‌ها نفت مسجدسلیمان در مازندران به مصاف نساجی می رود و نفت آبادان از پرسپولیس پذیرای می کند و در روز پایانی هفته پنجم نیز استقلال خوزستان میزبان سپیدرود رشت خواهد بود.

استقلال – فولاد

فولاد که هفته گذشته توانست بازی باخته برابر نساجی را با برد از زمین خارج شود و تاکنون موفق به جمع آوری هفت امتیاز شده است، در هفته پنجم یک بازی مهم برابر استقلال تهران را در پیش دارد. فولادی ها در این بازی علاوه بر این که می خواهند روند خوب خود را حفظ کنند، به دنبال آن شکست تلخ نیم فصل دوم فصل گذشته در ورزشگاه غدیر نیز هستند.

فولاد برخلاف این که این روزها خوب نتیجه می گیرد و در حال رسیدن به هماهنگی تیمی نیز است ولی خیلی از سوی هواداران خود حمایت نمی شوند و شاید برد در دیدار فردا بتواند به همدلی هواداران با مجموعه این تیم کمک بسیاری داشته باشد.

همچنین حریف این هفته فولاد نیز استقلالی است که امسال با تیمی خوب و منسجم روانه مسابقات شده است. این تیم هفته گذشته در جم برابر پارس جنوبی شکست خورد و این هفته به هیچ عنوان نمی خواهد برابر فولاد پا پس بکشد و در آزادی برابر حریفان خود نتیجه ای جز برد به دست آورد. این دیدار با توجه به انگیزه شاگردان پورموسوی و شفر می تواند از بازی های دیدنی هفته پنجم لیگ برتر باشد.

فولاد از ساعت 20:15 روز چهارشنبه در آزادی رو در روی استقلال تهران قرار می گیرد.

نساجی مازندران – نفت مسجدسلیمان

شاگردان ویسی پس از آن بازی قابل قبول در آزادی برابر پرسپولیس، با انگیزه تر از هفته های گذشته در هفته پنجم به مصاف حریف خود خواهند رفت. نفتی ها تا این جای لیگ در حالی به سه امتیاز رسیده اند که نه موفق به گلزنی شده اند و نه بردی داشته اند و شاید کسب سه امیتاز بتواند به این تیم برای ادامه لیگ امیداوری بیشتری بدهد.

در آن سوی میدان نیز تیم نساجی قرار دارد که بر خلاف بازی ها خوبی که ارائه داده در نتیجه گیری چندان موفق نبوده است و مانند نفت مسجدسلیمان بردی نداشته است. وجه اشتراک تیم ویسی و نکونام این است که هر دو تیم تا این جای لیگ به پیروزی نرسیده اند و این تیم در هفته پنجم با انگیزه دست یابی به اولین لرد برابر هم حاضر می شووند.

شاگردان ویسی از ساعت 20:15 روز پنج شنبه میهمان تیم نساجی هستند.

نفت آبادان – پرسپولیس

نفتی ها هم شرایط مانند تیم های استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان دارند و با کسب سه تساوی و یک شکست، به دنبال اولین پیروزی خود در لیگ برتر هستند؛ شاگردان سرجیو هفته گذشته در داربی خوستان که پر گل هم بود، برابر استقلال خوزستان به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند و این هفته نیز در دیداری مهم رو در روی پرسپولیس قرار خواهند گرفت.

پرسپولیس برای سومین هفته متوالی است که برابر تیم های خوزستانی قرار می گیرد که برابر فولاد به برتری رسیده و مقابل تیم های استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان به تساوی رضایت داده است؛ تساوی این تیم در هفته قبل برابر نفت مسجدسلیمان نیز باعث شد که صدر جدول را هم از دست بدهد و شاگردان برانکو مطمئنا در دیدار با نفت آبادان به فکر جبران نتایج از دست رفته و بازگشت به جایگاه قبلی خود هستند.

این بازی در آبادان و با حضور پرشور هواداران نفت، می تواند یکی دیگر از بازی های جذاب و تماشاگرپسند هفته پنجم لیگ برتر باشد.

نفتی های از ساعت 20:15 روز پنج شنه میزبان شاگردان برانکو هستند.

استقلال خوزستان – سپیدرود رشت

شاگردان داریوش یزدی که در دو بازی اخیر بازی های قابل قبولی برابر تیم های پرسپولیس و نفت آبادان انجام داده اند، به ادامه راه امیدوارتر شده اند. استقلال خوزستان امسال با تیمی جوان و متحول شده در لیگ حضور دارد و اگر چه پیش از آغاز لیگ، برخی این تیم را گزینه سقوط به لیگ یک می دانستند ولی شاگردان یزدی با ارائه بازی های خوب نشان داده اند که در ادامه حرف های بسیاری برای گفتن دارند.

وحید خشتان بازیکن استقلال خوزستان هم که اولین حضور در لیگ برتر را تجربه می کند، تا این جای لیگ با چهار گل زده در صدر جدول گلزنان قرار دارد و توانسته پدیده هفته‌های ابتدایی لیگ هجدهم لقب بگیرد، انگیره های بسیاری برای تداوم موفقیت خود دارد و همین نیز می تواند به روند خوب استقلال خوزستان برای امتیازگیری از رقبا کمک کند.

در آن سوی میدان نیز سپیدرودی قرار دارد که وضعیت خوب ندارد و با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کند و همین مشکلات باعث شده تا این تیم با کسب یک امتیاز قعرنشین جدول رده بندی باشد.

استقلال خوزستان از ساعت 20:15 روز جمعه پذیرای تیم سپیدرود رشت است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار