رئیس کمیته امنیتی انتظامی ستادمرکزی اربعین حسینی کشور گفت: برای تسهیل تردد زائران اربعین حسینی بیش از 20 هزار نیروی پلیس به‌کارگیری خواهند شد.
کد خبر: ۶۴۶۱۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷ 21 August 2018

سردار محسن فتحی زاده در جلسه مشترک با استاندار و مسئولان امنیتی انتظامی استان خوزستان اظهار کرد: برای تسهیل تردد زائران اربعین حسینی بیش از 20 هزار نیروی پلیس به‌کارگیری خواهند شد.

وی افزود: در سال گذشته با همکاری مردم، کمک دستگاه ها و مسئولان، اربعین حسینی در سلامت کامل امنیتی انتظامی و رعایت قوانین و مقررات انجام شد.

رئیس کمیته امنیتی انتظامی ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور افزود: برقراری امنیت اربعین حسینی موجب افتخار و عزت برای نظام جمهوری اسلامی ایران شد و بسیاری از مسئولان داخلی و کشور عراق بابت این موضوع مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام کردند.

سردار فتحی زاده با بیان اینکه بار سنگین اربعین حسینی بر دوش نیروی انتظامی و سایر دستگاه های امنیتی استان است، تصریح کرد: در ماموریت اربعین حسینی بیش از 20 هزار نفر پای کار هستند تا این عملیات بزرگ که موجب برکت برای نظام، کشور، انقلاب، اسلام و بشریت است به نحو شایسته ای برگزار شود.

جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی بیان داشت: فرصت چندانی به ایام اربعین حسینی نمانده و مسئولان مربوطه باید آخرین اقدامات اجرایی را بررسی کنند تا با کمترین مسئله ای به استقبال زائران برویم.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار