صورت هفته آینده می گیرد؛
هفته آینده 2 وزیر در صحن مجلس و شش وزیر برای توضیح به نمایندگان و همچنین پاسخ به سوالات آنها در کمیسیونهای تخصصی مجلس حاضر می شوند.
کد خبر: ۶۴۶۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲ 24 August 2018

به گزارش «تابناک یزد»،مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده جلسه علنی دارد.

همچنین جلسات کمیسیونهای تخصصی در بعدازظهر روزهای این هفته برگزار می شود.

صحن مجلس
هفته آینده وزرای اقتصاد و علوم در صحن مجلس حاضر می شوند.
مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی برای استیضاح صبح روز یکشنبه در صحن مجلس حاضر می شود تا به سوالات نمایندگان استیضاح کننده پاسخ دهد.
همچنین منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح روز سه شنبه به منظور پاسخگویی به سوالات نادر قاضی پور ارومیه و محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز، آذر شهر و اسکو در صحن مجلس حاضر می شود.

کمیسیونهای تخصصی

سه وزیر در کمیسیون اجتماعی مجلس
محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن، تجارت بعدازظهر سه شنبه جهت پاسخگویی به سوال محمدرضا صباغیان نماینده بافق و ابرکوه در این کمیسیون حاضر می شود.
همچنین محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش بعدازظهر همین روز در این کمیسیون حاضر می شود تا به سوالات مشترک علیرضا محجوب و سهیلا جلودارزاده نمایندگان تهران پاسخگو باشد.
پاسخگویی به سوال قاسم احمدی‌لاشکی نماینده نوشهر و چالوس توسط سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

وزیر دفاع در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس
علی حاتمی وزیر دفاع بعدازظهر سه شنبه با اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نشست مشترک دارد و سپس به اتفاق اعضای کمیسیون از صنایع دفاعی کشور بازدید خواهند کرد.

شش سوال از وزیر نفت در کمیسیون انرژی
بیژن زنگنه وزیر نفت بعدازظهر سه شنبه به کمیسیون انرژی مجلس می رود تا به شش سوال پنچ نماینده پاسخ دهد.
نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین‌شهر، میمه و برخوار، محمد خدابخشی نماینده الیگودرز و احمد علیرضابیگی نماینده تبریز هر کدام یک سوال و حبیب‌اله دهمرده نماینده زابل نیز 2 سوال از این وزیر دارند.

آخوندی در کمیسیون عمران
عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی بعدازظهر سه شنبه به کمیسیون عمران مجلس می رود تا ضمن بررسی وضعیت افزایش‌های نرخ بلیط هوایی و بررسی مقدماتی تقاضای تحقیق و تفحص از قرارداد‌های هوایی در حوزه وزارت راه و شهرسازی، به سه سوال 21 نماینده پاسخ دهد.
رضا انصاری نماینده داراب، زرین دشت و ولی داداشی نماینده آستارا هر کدام یک سوال از این وزیر دارند. همچنین فرج‌‌اله رجبی نماینده شیراز از سوی 18 نماینده دیگر یک سوال از این وزیر طرحح می کند.
همچنین بطحایی وزیر آموزش و پرورش برای پاسخ به سوال علیم یارمحمدی نماینده زاهدان در این کمیسیون حاضر می شود.

سوال از اردکانیان در کمیسیون کشاورزی مجلس
رضا اردکانیان وزیر نیرو بعدازظهر سه شنبه برای پاسخ به 9 سوال هفت نماینده به کمیسیون کشاورزی مجلس می رود.
روح الله بابائی صالح نماینده بوئین زهرا و آوج، علیرضا ابراهیمی نماینده رامیان و آذرشهر، عبدالرضا عزیزی نماینده شیروان، خدیجه ربیعی  نماینده بروجن و همایون یوسفی نماینده اهواز، باوی، حمیدیه و کارون هر کدام یک سوال و امیر خجسته نماینده همدان، فامنین و قهاوند و حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین‌شهر، میمه و برخوار هر کدام 2 سوال از این وزیر دارند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار