رئیس شورای شهر خرمشهر:
رئیس شورای اسلامی خرمشهر گفت: یکی از موانع برای احداث پارک آبی در محل تعیین شده این است که به خاطر بدهی شهرداری خرمشهر به تامین اجتماعی، بسیاری از املاک این شهرداری توقیف هستند.
کد خبر: ۶۴۶۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱ 25 August 2018

محمد جواد بچاری در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: برای احداث پارک آبی مقرر شده بود این پارک در محل شهربازی قدیم خرمشهر احداث شود که یکی از مشکلات برای اجرایی شدن این کار قرار گرفتن پروژه احداث پل سوم در نزدیکی محل مدنظر است که می تواند با این پروژه تداخل داشته باشد.

وی افزود: مشکل دیگری که برای احداث پارک آبی در این محل یا منطقه دیزل آباد وجود دارد این است که به خاطر بدهی میلیاردی شهرداری خرمشهری به تامین اجتماعی، بسیاری از املاک شهرداری در توقیف تامین اجتماعی است و امکان تصرف در آنها در شرایط فعلی وجود ندارد.

رئیس شورای اسلامی خرمشهر در ادامه از مصوب شدن لایحه احداث سرای محلات در صحن علنی شورای اسلامی شهر خرمشهر خبر داد و گفت: پیش از سفر معاون سازمانممدیریت و برنامه‌ریزی به خرمشهر، احداث سرای محلات در صحن علنی شورای شهر خرمشهر مصوب شده بود و برای آغاز کار منتظر تخصیص اعتبار وعده داده شده از سوی دولت هستیم.

روشنایی بخشی از پیاده روی ساحلی خرمشهر مطلوب نیست که بچاری در پاسخ به مطالبه مردم برای تامین روشنایی مطلوب این مسیر گردشگر پذیر در این شهرستان، اظهار کرد: برای تامین روشنایی پیاده روی ساحلی خرمشهر مکاتباتی با اداره برق انجام شده و قرار است در این مسیر از لامپ های ال.ای.دی استفاده شود.

وی همچنین از تامین سطل های زباله برای رفع کمبود سطل زباله در برخی محلات خرمشهر خبر داد و افزود: متاسفانه سطل های زباله در برخی مناطق به خاطر استفاده نامناسب تخریب می شوند که تهیه سطل های زباله به سمت نوع فلزی سوق یافته و همین مسائل به ظاهر ساده، مشکلات را دو چندان می کند.

رئیس شورای اسلامی خرمشهر همچنین از اقدام برای بهسازی معابر مسکن مهر کمربندی خرمشهر اشاره کرد و گفت: تکمیل و آسفالت معابر پروژه مسکن مهر جز تعهدات مسکن و شهرسازی است که در طی جلسه با مدیر این اداره، نبود اعتبار، دلیل اجرایی نشدن این کار اعلام شده اما به رغم این مشکل، پروژه بهسازی معابر با همکاری شهرداری خرمشهر در بخشی از ساکن مهر در حال انجام است.

 

منبع: مهر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار