مدیر کل کتابخانه های عمومی ایلام:
مدیر کل کتابخانه های عمومی ایلام گفت: ۳۵ هزار جلد کتاب در کتابخانه مرکزی ایلام وجود دارد.
کد خبر: ۶۴۷۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 25 August 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ مراد جلیلیان اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ مطالعه کتاب و کتاب خوانی روند روبه رشدی در کتابخانه های عمومی استان حاکم است.

وی افزود: کتابخانه مرکزی استان از ۲۱ بهمن ماه ۹۶ فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرده و تاکنون بیش از ۳ هزار نفر در استان به عضویت این کتابخانه درآمده است.

جلیلیان اضافه کرد: در کتابخانه مرکزی استان بیش از ۳۵ هزار جلد کتاب در کتابخانه موجود است.

وی افزود: همچنین با توجه به این که کتابخانه مرکزی یک فضای فرهنگی است، نمایشگاه کتاب با بیش از ۲۴۰۰ عنوان کتاب از ۱۰۳ ناشر برجسته کشوری در محل این کتابخانه دایر است.

مدیر کل کتابخانه های عمومی ایلام بیان داشت: بیش از ۴ هزار عنوان کتاب که تمامی این کتاب ها چاپ سال ۹۶ و ۹۷ هستند، در این نمایشگاه وجود دارد.

کتابخانه آیت الله حیدری آماده است

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان افزود: علاوه بر این که بحث خدمات دهی در حوزه کتابخانه ها را در استان داریم،فعالیت های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ مطالعه کتاب و کتابخوانی نیز وجود دارد، همچنین در بحث برگزاری جشنواره رضوی  در سطح استان بیش از ۱۱ هزار نفر در جشنواره کتابخوانی رضوی امسال شرکت کردند.

جلیلیان  در خصوص کتابخانه آیت الله حیدری استان که یک کتابخانه بسیار غنی و ارزشمند است، صریح کرد: اقدامات اولیه این کتابخانه آغاز شده و از اوایل شهریور ماه فعالیت خود را به طور رسمی آغاز خواهد کرد، در این کتابخانه بیش از ۵۴۰ عنوان نسخ خطی بسیار ارزشمند را داریم که در سطح کشور نمونه نداشته است ./ح

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار