در شورای اشتغال خوزستان عنوان شد
شریعتی با تأکید بر اتحاد و انسجام در شرایط فعلی، بیان کرد: به‌طور حتم اگر مردم و دولت در کنار هم باشند به‌آسانی می‌توان این مسیر را نیز با موفقیت طی کرد.
کد خبر: ۶۴۷۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶ 26 August 2018

غلام‌رضا شریعتی شنبه شب در جلسه شورای اشتغال استان ضمن تبریک عید قربان و تقارن آن با هفته دولت، اظهار کرد: رفتارها، عملکردها و رفتارهای سازمانی باید بر اساس نظام ارزیابی و پایش، بررسی شوند.

به گزار"تابناک" وی با تأکید بر اینکه کارشناسان و کارمندان میزان عملکردشان را اساس ارتقاء سازمانی قرار دهند، گفت: کارمندان سازمان‌ها به دنبال مسائلی که در عملکرد سازمان و شاخص‌های کشوری تأثیری ندارند، نباشند.

استاندار خوزستان عنوان کرد: اکنون کشور در شرایط سختی قرارگرفته و اراده‌ای که دشمنان در مورد کشور ما کرده‌اند، بدون تفکر و توجه به تبعات مسئله است.

شریعتی با تأکید بر اتحاد و انسجام در شرایط فعلی، بیان کرد: به‌طور حتم اگر مردم و دولت در کنار هم باشند به‌آسانی می‌توان این مسیر را نیز با موفقیت طی کرد.

وی افزود: مردم نباید بین خود و دولت و سازمان‌ها احساس جدایی کنند و مسئولان به‌واسطه عملکرد خود این فاصله‌ها را کم کنند.

سید نور محمد پور مدیرکل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی نیز در این نشست بابیان اینکه کل اعتبارات پرداخت‌شده اشتغال 104 میلیارد تومان از 170 میلیارد تومان است، اظهار کرد: با توجه به طرح‌های مصوب در بانک‌ها و قراردادهای منعقدشده تا پایان شهریورماه امسال 50 درصد کل اعتبارات در قسط اول جذب می‌شود.

وی افزود: قسط دوم ما در نیمه دوم سال به ما پرداخت می‌شود، و پس‌از آن طرح‌هایی که موفق نشدند تسهیلات بگیرند از اعتبارات جدید به آن‌ها تسهیلات داده می‌شود.

مدیرکل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: تسهیلات اشتغال‌زایی در مناطق عشایری 4 درصد و در مناطق روستایی 6 درصد است که برای تولید و اشتغال‌زایی بسیار مناسب است.

محمد پور با اشاره به عملکرد ضعیف برخی شهرهای استان در جذب اعتبارات اشتغال‌زایی، بیان کرد: بیشترین مشکلات این شهرها در حوزه بانک‌ها بود که اغلب متقاضیان وثیقه‌ای برای ارائه به بانک و دریافت تسهیلات نداشتند.

سید علی بحرینی مقدم معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری خوزستان نیز با بیان اینکه پروسه مجوز آب، برق، گاز زمان‌بر است و هزینه انشعاب‌های آن‌ها سنگین است، اظهار کرد: برخی طرح‌ها هم نیازمند شبکه‌های برق و آب هستند که این عامل هزینه‌های سنگین طرح را از حالت اقتصادی خود خارج می‌کند.

وی افزود: برخی بانک‌ها برای متقاضیانی که طرح‌های آن‌ها خارج از شهر است، درخواست اعطای مجوز کردند و مقرر شد که با هماهنگی با نظام‌مهندسی این مسئله حل شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری با انتقاد از عملکرد برخی بانک‌ها در حوزه پرداخت اندک تسهیلات، گفت: برخی بانک‌ها چهار ضامن درخواست می‌کنند که انتظار می‌رود به این مسئله رسیدگی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار