در نشست خبری رئیس شورای شهر لنده عنوان شد؛
اولین نشست خبری شورای شهر لنده با حضور رئیس و دو نفر از اعضای این شورا در چهارمین روز از هفته ی دولت برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۸۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵ 28 August 2018

اولین نشست خبری شورای شهر لنده با حضور رئیس و دو نفر از اعضای این شورا در چهارمین روز از هفته ی دولت برگزار شد.

از گلایه های اعضای شورای شهر تا 70 هزار متر مربع زیر سازی در یک سال و 1200متر جدول گذاری در زمان سرپرستی و نصب المان حماسه سازان پد خندقعزیز اله شریفی رئیس شورای شهر لنده در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک هفته ی دولت اولویت کاری شورا در این دوره را ارتباط مستمر با رسانه ها و تعامل با ادارات و دستگاه های دولتی دانست .

وی در ادامه به پروژهای عمرانی ، فرهنگی و فضای سبز گه در یک سال گذشته اجرا شد پرداخت و در این راستا گفت؛ بازسازی فضای سبز میدان کشاورز، ترمیم و بازسازی، زیبا سازی انتهای بلوار خیابان بیمارستان، زیبا سازی ، ترمیم خطوط آبرسانی به پارک ورودی و برخی از بلوار های سطح شهر، نصب سرویس های بهداشتی پیش ساخته در چندتا از پارک ها و رنگ آمیزی بلوارهای میادین و بلوارهای ورودی شهر، کاشت گل های فصلی در پارک ورودی از جمله کارها در حوزه فضای سبز شهری بود .

شریفی ساماندهی کشتار گاه و واگذاری آن به بخش خصوصی را عاملی در کم کردن هزینه های مالی شهرداری عنوان و احداث دیوار در اطراف محل دپوی زباله ها را اقدامی در راستای کمک به محیط زیست و اجرای مصوبه ی مهم چندین ساله ی شورای سلامت عنوان کرد .

از گلایه های اعضای شورای شهر تا 70 هزار متر مربع زیر سازی در یک سال و 1200متر جدول گذاری در زمان سرپرستی و نصب المان حماسه سازان پد خندقایشان با اشاره به فعالیت های عمرانی گفت؛ ۷۰ هزار متر مربع در شهر و شهرک ها زیر سازی خیابان های اصلی را داشتیم که با آسفالت این ۷۰ هزار متر مردم تغییر در چهره شهر خواهند دید .

رئیس شورای شهر لنده در ادامه فعالیت های عمرانی گفت؛ احداث پل محله بنیاد شهید، بازگشائی کوچه مدرسه بنت الهدی، احداث بلوار انتهای خیابان بیمارستان، بلوار خیابان اصلی شهرک فجر، جدول گذاری چندین کوچه وخیابان در سطح شهر و شهرک های چهار گانه از دیگر اقدامات تاثیر گذار در حوزه عمرانی شورا و شهرداری است .

وی در پی سوال یکی از خبرنگاران که چرا انتخاب شهردار به درازا کشید، به دوران ۳ ماهه ی مدیریت شهرداری با سرپرستی اشاره و دراین راستا گفت؛ اگر چه شهروندان گلایه های داشتند که انتخاب شهردار به درازا کشید، لکن شهروندان استحضار داشته باشند، شورای شهر در دورانی که شهرداری با سرپرستی اداره میشد پیگیر مشکلات شهر بود و یک نمونه از کارهای عمرانی که در آن زمان انجام گرفت ۱۲۰۰متر جدول گذاری خیابان های شهرک سرآسیاب و بهاران بود.

ریس شورای شهر لنده استفاده از ظرفیت خیرین را از دیگر کارهای مثبت شورا و شهردار دانست و در این راستا گفت؛ با توجه به محرومیت منطقه و منابع مالی محدود شهرداری در تلاش بودیم یک دستکاه آمبولانس فراهم کنیم که خوشبختانه در دیداری که با مهندس دستیاران از فرزندان این منطقه داشتیم ایشان با استقبال متقبل شدند یک دستگاه آمبولانس برای شهرداری خریداری نماید و این خودرو امروز در اختیار مردم قرار میگیرد.

عضو شورای شهر لنده با اشاره به اقدامات فرهنگی شورا و شهرداری نیر گفت؛ حماسه ی پد خندق نماد مقاومت، عزت و اقتدار مردم استان کهگیلویه وبویر احمد وخصوصا شهرستان لنده است، در حماسه ی پد خندق فرزندان دلاوری چون سردار کریمی حضور داشتند و امروز شورای شهر و شهرداری در صدد است به پاس رشادت های فرزندان این دیار المان حماسه سازان پد خندق در وردی شهر لنده نصب کند.

عزیز اله شریفی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که بوی تعفن کانال بزرگ شهر مردم را آزار میدهد نیز گفت؛ اگر بخواهیم تماما این کانال را زیر کار ببریم به اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد نیاز هست و این از عهده ی شهرداری خارج است زیرا منابع شهرداری ناچیز است، ولی سرمایه گذاری پیدا شد تا در بخشی از این کانال سرمایه گذاری کند، اگر چه هنوز وعده ی قطعی را نمی دهم .

ایشان در جواب سوال دیگری مبنی بر اینکه چرا در بحث وضعیت اسفناک برق شورای شهر ورود نمیکنید گفت؛ اینطور نیست که اعضای شورا بیخیالی مسئله ای به این مهمی شوند و دراین راستا با مهندس راهزادی دیدار داشتیم و لازم است مردم بدانند که ایده آل شدن برق لنده به اعتباری بالغ بر ۷۳ میلیارد تومان نیاز دارد،و در برنامه جامع برق استان تا پایان سال ۹۹ در راستای تغییرات اساسی این مورد دیده شده است.

چاله چوله های سطح شهر مردم را آزار میدهد و چهره نازیبایی از لنده برای مهمانان ترسیم میشود سوال دیگری بود که رئیس شورا در پاسخ به این سوال گفت؛ در روزهای آینده خیابان های شهید چمران، موگرمون، جانبازان، شهید رجایی و فجر روکش و لکه گیری میشوند .

عزیز اله شریفی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا اعضای شورا همگرائ ندارند و دلیل این اختلافات چه مسائلی است گفت؛ اختلاف نظر در هر شورا و جمع مشورتی وجود دارد، ولی مردم بدانند اعضای شورا نسبت مسائل عمومی شهر حساس هستند و اعضای شورای لنده نیز اختلاف نظر هایشان برای تامین منافع مردم است که نمونه ی اختلاف نظر ما در انتخاب شهردار بود که نهایتا ختم به انتخابی خوب شد برای مردم و شهر لنده.

وی در پایان به کار مثبت شهردار و شورا در نظم کاری اشاره و دراین راستا گفت؛ در حال حاضر انضباط کاری وضعیتی مطلوب دارد و تکریم ارباب رجوع مطالبه ی مهم شورای شهر از شهرداری بود که به نحو مطلوب انجام میگیرد.

از گلایه های اعضای شورای شهر تا 70 هزار متر مربع زیر سازی در یک سال و 1200متر جدول گذاری در زمان سرپرستی و نصب المان حماسه سازان پد خندقعلی نژاد نایب رئیس شورای شهر لنده نیز در این نشست گفت؛ یکی از ایرادات اساسی شورا و شهرداری عدم ارتباط با رسانه ها بود، تا جایی که این عدم ارتباط منجر به این شد خدمات انجام شده در گوشه و کنار شهر آنطور که میخواهیم اطلاع رسانی نشوند.

نایب رئیس شورای شهر افزود؛ جلسات شورا با حضور ۴ عضو رسمیت دارد و در اکثریت جلسات حضور اعضا مطلوب است و تمامی اعضا در پیگیری مشکلات ومطالبات مردم پای کار هستند .

وی خاطر نشان کرد؛ مطالبات و مشکلاتی که ۱۰ سال پیش باید انجام می گرفت این روزها در حال انجام است و نمونه های از این کارها را در زیر سازی ها، جدول گذاری های خیابان های اصلی شهر و شهرک ها عنوان کرد.

ایشان با اشاره به انتقادات صورت گرفته در فضای مجازی نسبت به اینکه بلوار گذاری خیابان فجر اولویت کاری در این نقطه از شهر نیست گفت؛ ضروری است منتقدین بدانند مردم این نقطه از شهر با مشکلات زیادی روبرو هستند، یکی از مشکلات، در فصل زمستان و سرازیر شدن آب به خانه های مردم بود و با ایجاد این بلوار در این خیابان تا حدودی این مشکل برطرف میشود ضمن آن این خیابان ورودی مرکز این شهرستان از سمت شهرستان بهمئی است ولذا مطلوب بود که سیمای شهر از این سمت ترمیم شود .

ایشان در پایان به انتخاب رئیس شورای جدید اشاره و دراین راستا گفت؛ ایشان فردی پیگیر و مطالبه گر است و اعضا به این نتیجه رسیدیم با توجه به ظرفیت بالای ایشان در این دوره مسولیت شورا را به عهده بگیرد و از آقای جرنده عضو دیگر شورا که یک سال گذشته مسولیت اداره جلسات را به عهده داشت تشکر میکنم.

از گلایه های اعضای شورای شهر تا 70 هزار متر مربع زیر سازی در یک سال و 1200متر جدول گذاری در زمان سرپرستی و نصب المان حماسه سازان پد خندقسنایی دیگر عضو شورای شهر لنده در سخنانی کوتاه از برخی رسانه ها گلایه و دراین راستا گفت؛ در جلسات مختلف رسانه ها به آنچه اعضای شورا می گویند نمی پردازند و حتی در تصاویر گرفتن وقتی دوربین به ما می رسند دوربین کات میشود و چپ و راست ما تصاویر منتشر میشوند و دریغ از حتی انتشار تصاویر ما در خبرهای خبرنگاران .

وی خاطر نشان کرد؛ بنده رئیس شورای شهرستان هستم ولی دعوت نامه ای در راستای شرکت در جلسات شورای اداری بدستم نمی رسد و برخی دیگر از اعضای شورای شهر را میبینم در جلساتی که بنده باید باشم هستند .

تنظیم خبر`مجید مرادی 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
ببخشید سوال شود چرا شورای سه نفره مصاحبه دارند چرا بقیه رادعوت نکردند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
ببخشید سوال شود چرا شورای سه نفره مصاحبه دارند چرا بقیه رادعوت نکردند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار