مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی سوسنگرد صبح امروز با حضور مدیرکل دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در شهرستان دشت‌آزادگان افتتاح شد.
کد خبر: ۶۴۸۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰ 28 August 2018

مرکز اورژانس اجتماعی سوسنگرد با هدف کنترل، کاهش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی که در برنامه توسعه ششم کشور به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است، مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

تا نیمه سال 96 در 10 شهرستان استان خوزستان مرکز اورژانس اجتماعی در حال ارائه خدمت به شهروندان بود که با توجه به برنامه ششم توسعه و سیاست‌های سازمان بهزیستی کشور مبنی بر ارائه خدمات برنامه اورژانس اجتماعی در همه شهرهای بالای 50 هزار نفر جمعیت، در 11 شهرستان دیگر استان نیز مرکز اورژانس اجتماعی راه‌اندازی شد. در حال حاضر 21 مرکز اورژانس اجتماعی در خوزستان در حال ارائه خدمت به شهروندان است.

رضا جعفری، مدیرکل دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در حاشیه افتتاح اورژانس اجتماعی سوسنگرد اظهار کرد: با راه‌اندازی 350 مرکز اورژانس اجتماعی در همه شهرهای بیش از 50 هزار نفر جمعیت وسیع‌ترین و گسترده‌ترین شبکه حمایت و سلامت اجتماعی در جهت کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در کشور شکل گرفته است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار