نایب رییس شورای شهر اهواز:
نایب رییس شورای شهر اهواز گفت: دولت باید به شهر اهواز نگاه ویژه‌ای داشته باشد زیرا شرایط اهواز به گونه ای است که کمک دولت را می طلبد.
کد خبر: ۶۴۸۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱ 29 August 2018

مهران باباپور در حاشیه بازدید از نمایشگاه هفته دولت در اهواز در جمع خبرنگاران در خصوص پروژه های شهری اهواز اظهار کرد: سرای محله کیانشهر اهواز و ۵۰ پروژه ترافیکی، حمل و نقل و خدماتی در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی افزود: اعتبار پروژه های قابل بهره برداری در هفته دولت در سطح شهر اهواز ۳۶۶ میلیارد ریال است.

نایب رییس شورای شهر اهواز بیان کرد: پروژه هایی که دولت در ساخت آنها کمک می کند پروژه های عمرانی هستند و به صورت مشاركت 50 درصدی دولت اجرایی می شوند. از جمله این پروژه ها می توان به جاده ساحلی، حد فاصل بين پل ششم تا بلوار گلستان و پل چهارشیر اشاره کرد که با همراهی دولت به بهره برداری می رسد.

باباپور ادامه داد: دولت باید به اهواز نگاه ویژه‌ای داشته باشد زیرا شرایط اهواز به گونه ای است که کمک دولت را مي طلبد.

نایب رییس شورای شهر اهواز عنوان کرد: دولت در بحث پروژه های شهرداری اهواز تاکنون ۳۰ میلیارد تومان اختصاص داده است و در این زمینه بنا دارد تا پایان امسال حدود ۴۰ تا ۵۰ میلیارد تومان دیگر نیز به پروژه‌های عمرانی شهرداری اهواز تخصیص دهد.

باباپور اظهار کرد: متروی شهر اهواز مشکلاتی دارد و در این زمینه نیاز است تا دولت در حل مشکلات مترو کمک ویژه کند.

وی خاطرنشان کرد: دولت قرار بود ۴۰ میلیارد تومان به مترو اهواز اختصاص دهد که بخشی از آن اختصاص یافته است و امیدواریم باقی مانده آن نیز تخصیص داده شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: شورای شهر اهواز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار